Specialista/ka kontaktního centra | VímVíc.cz
premium

Specialista/ka kontaktního centra

Brno
Práce na plný úvazek
Mám zájem o nabídku Specialista/ka kontaktního centra

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Ahoj,

zdravíme Tě z týmu kontaktního centra. Rádi bychom mezi sebou přivítali posilu, další veselou kopu. Chceš pomáhat našim klientům při řešení jejich požadavků? Baví tě komunikace po telefonu nebo po e-mailu? Dej nám o sobě vědět! Pokud nemáš zkušenosti, nevadí. U nás jsou úspěšní především ti, kteří chtějí pracovat sami na sobě… Přidáš se k nám?

S čím nám pomůžeš?

  • S přijímáním příchozích hovorů našich klientů, řešením jejich dotazů a požadavků a následnou nabídkou řešení.
  • Tvou zodpovědností bude také e-mailová komunikace s klienty, dotazy se k nám dostávají i touto cestou.
  • Se zjišťováním informací pro klienta z jiných týmů v bance.
  • S prací v bankovních systémech, nemusíš se bát, vše tě naučíme.

Bez čeho to nepůjde?

  • Pro komunikaci s lidmi nepotřebuješ manuál, naopak si bez problémů vystačíš se svým přirozeným komunikačním talentem.
  • Máš příjemný projev a čeština je tvůj rodný jazyk.
  • Trpělivosti a vstřícnosti. Jsme profíci, proto zvládáme všechny situace s nadhledem.
  • Zkušenost z prostředí call centra je velkou výhodou.
  • S počítačem se kamarádíš na uživatelské úrovni.
  • V šuplíku máš minimálně maturitní vysvědčení.
  • Obrací se na nás zákazníci i z jiných krajů světa, pokud Tě baví jazyky máš velké plus.

Důvodů, proč do toho jít, je hned několik:

  • Atraktivní odměnu za dobrou práci (mzda je složena z fixní a variabilní složky)
  • Pracovní doba v rozmezí 8:00-19:00 hod. (8 hodinové směny) - volné víkendy!
  • Výborná dostupnost našeho call centra - sídlíme v M-Paláci.
  • Příležitost pracovat v týmu kolegů, kteří táhnou za jeden provaz.
  • 25 dní dovolené + 5 dní osobního volna = 30 dní odpočinku.
  • Příspěvek na stravování přímo do výplaty - 65 Kč za odpracovanou směnu.
  • Zvýhodněné podmínky na bankovní produkty.
  • Služební mobil a výhodné mobilní tarify až pro dalších 7 členů rodiny.
  • Body do Cafeterie ve výši 10 200, které lze čerpat na sportovní nebo kulturní aktivity, pořízení Multisport karty nebo si body převést na penzijko (Edenred).
  • Nespočet kurzů v rozvojové platformě Seduo - můžeš studovat a rozvíjet se v různými směry.
  • Pořádáme Dny zdraví - můžeš si zasportovat s kolegy a osvojit si praktiky péče o zdraví.
  • FiLiPP - náš unikátní asistenčního program pro podporu zaměstnanců a jejich rodinných příslušníků v oblasti finanční, lékařské, právní a psychologické.
  • V neposlední řadě máme soustu slev u partnerů jako jsou Xiaomi, LG, Datart, Smarty.cz, TOPVET nebo Volvo - je toho hodně a další přibývají! :-)

Výběrko probíhá formou příjemných rozhovorů, abychom se víc seznámili a sdělili si informace o pozici a vzájemných představách o spolupráci, proto si na nás určitě nachystej dotazy, co by Tě o pozici, pobočce nebo o Sberbank zajímalo.

Těšíme se na Tvůj životopis nebo odkaz na Linkedin profil!

Základní údaje o pracovní pozici

Pozice:
Specialista/ka kontaktního centra
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Místo výkonu práce:
Brno, Česká republika
Minimální stupeň vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Další informace o volném místě:
Pozice není vhodná pro OZP.
Práce je vhodná pro absolventy.

Kontaktní údaje

Kontaktní osoba:
Ing. Michaela Sirotková
E-mail:
Sirotkova.Michaela@sberbankcz.cz
Mám zájem o nabídku Specialista/ka kontaktního centra

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.