Servisní technik automatizovaných třídících linek | VímVíc.cz
premium
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 1 519 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Servisní technik automatizovaných třídících linek

Hradec Králové
Práce na plný úvazek
45000 - 50000 Kč
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Pro našeho klienta, společnost, která se zaměřuje na prodej, dodávky, projektovou a servisní podporu automatizovaných systémů manipulace, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Servisní technik automatizovaných třídících linek

Náplň práce:

  • zajištění preventivního plánovaného servisu jednotlivých zařízení instalovaných v ČR a na Slovensku, /případně také v jiných státech/
  • koordinace servisní podpory třetích stran,
  • zajištění korektivního servisu,
  • související administrativa (výkazy, reporty, inventury náhradních dílů)
  • v prvních několika měsících bude nový kolega mentorován senior kolegou

Požadavky:

  • minimálně středoškolské vzdělání technického směru, (například obor elektro, servis strojů a zařízení, elektromechanik, technik údržby apod.)
  • platná vyhláška 50, par. 6 výhodou, v případě potřeby podpoříme při získání potřebného certifikátu
  • znalost anglického jazyka /případně i němčiny/ - nutnost porozumět technickým manuálům + základní komunikativní úroveň, důležitá je schopnost domluvit se, nikoliv „školometská“ angličtina (V případě potřeby podpoříme interním vzdělávacím programem se zaměřením na praktické využití angličtiny.)
  • základní teoretická orientace v řídících systémech PLC, znalost problematiky motorů, jejich ovládání výhodou
  • řidičský průkaz B
  • samostatnost, systematičnost, pečlivost
  • flexibilita (časová, místní)
  • výhodou zkušenost s podporou automatizovaných systémů, není ale podmínkou

Nabízíme:

  • nástupní plat 45.000 Kč – 50.000 Kč (dle seniority kandidáta), prémie
  • samostatnou práci, která není vázána na přítomnost v konkrétní kanceláři, přesto se spoustou interakcí s kolegy ze servisního oddělení
  • osobní rozvojový plán (vzdělávání, osvojování dalších dovedností a zkušeností) s navázaným bonusovým programem s cílovou odměnou 1 ročního platu
  • administrativní část práce je možné vykonávat z home-office
  • profesionální podporu zahraničními kolegy (Holandsko, Německo …),
  • práci na projektech pro rychle rostoucí zákazníky v oblasti logistiky,
  • podporu při rozvoji jazykových dovedností (bude-li potřeba)
  • podporu při rozvoji odborných dovedností (obnovování vyhlášky, specializovaná školení SIEMENS, SEW, apod.…)
  • služební auto, případně úhradu nákladů spojených s použitím vlastního auta po zkušební dobu
  • mobilní telefon, mobilní internet
  • místo výkonu práce: Hradec Králové

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Základní údaje o pracovní pozici

Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Mzda:
45000 - 50000 Kč
Místo výkonu práce:
Hradec Králové - Hradec Králové, Česká republika
Minimální stupeň vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Další informace o volném místě:
Pozice není vhodná pro OZP.

Kontaktní údaje

Kontaktní osoba:
E-mail:
predvyber@predvyber.cz

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.