Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená
Na VímVíc pro Vás máme dalších 1 519 nabídek
Zobrazit ostatní nabídkyPro našeho klienta, společnost, která se zaměřuje na prodej, dodávky, projektovou a servisní podporu automatizovaných systémů manipulace, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Servisní technik automatizovaných třídících linek
Náplň práce:
- zajištění preventivního plánovaného servisu jednotlivých zařízení instalovaných v ČR a na Slovensku, /případně také v jiných státech/
- koordinace servisní podpory třetích stran,
- zajištění korektivního servisu,
- související administrativa (výkazy, reporty, inventury náhradních dílů)
- v prvních několika měsících bude nový kolega mentorován senior kolegou
Požadavky:
- minimálně středoškolské vzdělání technického směru, (například obor elektro, servis strojů a zařízení, elektromechanik, technik údržby apod.)
- platná vyhláška 50, par. 6 výhodou, v případě potřeby podpoříme při získání potřebného certifikátu
- znalost anglického jazyka /případně i němčiny/ - nutnost porozumět technickým manuálům + základní komunikativní úroveň, důležitá je schopnost domluvit se, nikoliv „školometská“ angličtina (V případě potřeby podpoříme interním vzdělávacím programem se zaměřením na praktické využití angličtiny.)
- základní teoretická orientace v řídících systémech PLC, znalost problematiky motorů, jejich ovládání výhodou
- řidičský průkaz B
- samostatnost, systematičnost, pečlivost
- flexibilita (časová, místní)
- výhodou zkušenost s podporou automatizovaných systémů, není ale podmínkou
Nabízíme:
- nástupní plat 45.000 Kč – 50.000 Kč (dle seniority kandidáta), prémie
- samostatnou práci, která není vázána na přítomnost v konkrétní kanceláři, přesto se spoustou interakcí s kolegy ze servisního oddělení
- osobní rozvojový plán (vzdělávání, osvojování dalších dovedností a zkušeností) s navázaným bonusovým programem s cílovou odměnou 1 ročního platu
- administrativní část práce je možné vykonávat z home-office
- profesionální podporu zahraničními kolegy (Holandsko, Německo …),
- práci na projektech pro rychle rostoucí zákazníky v oblasti logistiky,
- podporu při rozvoji jazykových dovedností (bude-li potřeba)
- podporu při rozvoji odborných dovedností (obnovování vyhlášky, specializovaná školení SIEMENS, SEW, apod.…)
- služební auto, případně úhradu nákladů spojených s použitím vlastního auta po zkušební dobu
- mobilní telefon, mobilní internet
- místo výkonu práce: Hradec Králové
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Základní údaje o pracovní pozici
- Typ pracovního poměru:
- Práce na plný úvazek
- Mzda:
- 45000 - 50000 Kč
- Místo výkonu práce:
- Hradec Králové - Hradec Králové, Česká republika
- Minimální stupeň vzdělání:
- Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Další informace o volném místě:
- Pozice není vhodná pro OZP.
Kontaktní údaje
- Kontaktní osoba:
- E-mail:
- predvyber@predvyber.cz