Sales Administrator | VímVíc.cz
premium

Sales Administrator

Praha
Práce na plný úvazek
Mám zájem o nabídku Sales Administrator

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.
  • Jana s Pavlem k sobě do týmu hledají novou posilu, která bude zodpovědná za podporu našeho Sales týmu.
  • Co budeš dělat:
  • Administrativní podporu obchodnímu oddělení
  • Samostatnou realizaci malých projektů (obchodních případů)
  • Spolupracovat se všemi odděleními společnosti
  • Komunikovat se zákazníky a dodavateli
  • Kompletovat a kontrolovat správnost podkladů pro realizaci projektů
  • Tvorbu kvotací v interních systémech
  • Co by bylo fajn mít:
  • SŠ vzdělání
  • Alespoň základní znalost AJ
  • Uživatelskou znalost MS Office (zejména MS Excel)
  • Zkušenosti z obdobní pozice výhodou (ne nutností, jsme otevření Tě vše potřebné doučit)
  • Komunikativnost, proaktivitu, samostatnost a pečlivost
  • Vhodné pro absolventy i rodiče po rodičovské
  • A co Ti nabídneme my:
  • Bezva atmosféru, komunitu fajn lidí a profíků
  • Variabilní bonus
  • Flexibilní pracovní dobu, možnost práce na home-office
  • Podporu zdraví: 3 sick days za rok, nadstandardní zdravotní péči
  • 5 týdnů dovolené
  • Multisport kartu
  • Notebook
  • Mobilní telefon s firemním tarifem (vč. mobilních dat) i pro soukromé účely
  • Stravenky v hodnotě 100 Kč
  • Příspěvek na penzijní připojištění v hodnotě 1000 Kč/měsíc
  • Benefity Cafeteria system 400 Kč/měsíc
  • Občerstvení na pracovišti (káva, čaj, ovoce), pravidelné firemní snídaně
  • Přidej se k nám, bude Tě to s námi bavit. Jsme tu fajn parta
  • Jana s Pavlem k sobě do týmu hledají novou posilu, která bude zodpovědná za podporu našeho Sales týmu.

  • Co budeš dělat:

    • Administrativní podporu obchodnímu oddělení
    • Samostatnou realizaci malých projektů (obchodních případů)
    • Spolupracovat se všemi odděleními společnosti
    • Komunikovat se zákazníky a dodavateli
    • Kompletovat a kontrolovat správnost podkladů pro realizaci projektů
    • Tvorbu kvotací v interních systémech
  • Co by bylo fajn mít:

    • SŠ vzdělání
    • Alespoň základní znalost AJ
    • Uživatelskou znalost MS Office (zejména MS Excel)
    • Zkušenosti z obdobní pozice výhodou (ne nutností, jsme otevření Tě vše potřebné doučit)
    • Komunikativnost, proaktivitu, samostatnost a pečlivost
    • Vhodné pro absolventy i rodiče po rodičovské
  • A co Ti nabídneme my:

    • Bezva atmosféru, komunitu fajn lidí a profíků
    • Variabilní bonus
    • Flexibilní pracovní dobu, možnost práce na home-office
    • Podporu zdraví: 3 sick days za rok, nadstandardní zdravotní péči
    • 5 týdnů dovolené
    • Multisport kartu
    • Notebook
    • Mobilní telefon s firemním tarifem (vč. mobilních dat) i pro soukromé účely
    • Stravenky v hodnotě 100 Kč
    • Příspěvek na penzijní připojištění v hodnotě 1000 Kč/měsíc
    • Benefity Cafeteria system 400 Kč/měsíc
    • Občerstvení na pracovišti (káva, čaj, ovoce), pravidelné firemní snídaně
  • Přidej se k nám, bude Tě to s námi bavit. Jsme tu fajn parta 😊

Základní údaje o pracovní pozici

Pozice:
Sales Administrator
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Místo výkonu práce:
Milevská 2095/5, 14000 Praha - Krč, Česká republika
Minimální stupeň vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Další informace o volném místě:
Pozice není vhodná pro OZP.

Kontaktní údaje

Kontaktní osoba:
Lucie Hamplová
E-mail:
lucie.hamplova@global.ntt
Mám zájem o nabídku Sales Administrator

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.