Referent správy smluv junior (změny) | VímVíc.cz
premium
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 1 836 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Referent správy smluv junior (změny)

Brno
Plný
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Chcete získat zkušenosti v oblasti neživotní pojištění na úseku správy neživotního pojištění?
Láká Vás každodenně aktivně používat logické myšlení při práci a přicházet na kloub nesrovnalostem v systému?
Nechybí Vám trpělivost při řešení komplikovaných problémů?
Je pro Vás výzvou seznámit se s legislativou České a Slovenské republiky?

Pokud ano, čtěte dál…

Jaké je tým správy smluv (změny) neživotního pojištění?
Jsme 8členný tým se smyslem pro humor, s bezproblémovou komunikací a vzájemnou spoluprací.
Náš vztah není jen čistě pracovní, ale i kamarádský.
Důvěřujeme si a jednáme férově.

Co je hlavní příběh a poslání této pozice?
Naše oddělení má na starosti správu celého aktivního kmene České a Slovenské republiky. Primárně řešíme změny pojistných smluv AUTO a DOMOV dle požadavků klientů/zprostředkovatelů. Kontrolujeme správnost předpisů pojistného včetně upomínacího procesu. Provádíme opravy smluv v případě zjištěných pochybení v rámci nedodržení underwritingových pravidel.

Co bude náplní Vaší práce?

  • vyřizování požadavků klientů a zprostředkovatelů
  • technické a netechnické změny na pojistných smlouvách
  • komplexní kontrola pojistných smluv
  • opravy pojistného na smlouvách v případě zjištěných pochybení
  • ověřování správnosti dat na webovém portálu Katastrálního úřadu České a Slovenské republiky
  • spolupráce s dalšími týmy našeho oddělení a dalšími odděleními

Co od Vás očekáváme?

  • SŠ nejlépe technického směru
  • uživatelskou znalost MS Office
  • psaní všemi deseti podmínkou
  • znalost slovenštiny výhodou
  • logické myšlení
  • dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti
  • pečlivost, samostatnost, zodpovědnost, vytrvalost, odolnost vůči stresu
  • chuť učit se novým věcem, týmového ducha
  • schopnost soustředit se v hlučnějším prostředí (open space)

Upozorňujeme na povinnost složit IDD zkoušky.

Co Vám nabízíme?

  • zázemí silné a stabilní společnosti skupiny UNIQA
  • zodpovědnou práci v příjemném a přátelském prostředí v centru Brna
  • nadstandardní spektrum firemních benefitů (zkrácený pracovní týden na 37,5 hodiny, 5 týdnů dovolené, 3 dny osobního volna za rok, pružná pracovní doba, home office, stravenky, firemní akce, pitný režim na pracovišti, systém Cafeterie, příspěvek na penzijní připojištění, sleva na firemní produkty a další)
  • férový přístup

Pozice je vhodná i pro absolventy.

Nástup k 1.2.2022.

Zaujala Vás tato pracovní příležitost?

Těšíme se na Vaši reakci včetně zaslání profesního životopisu.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.