Referent správy fondů | VímVíc.cz
premium
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 693 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Referent správy fondů

Brno
Plný
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Hledáte práci v oblasti administrativy?
Chcete se stát součástí prestižní a stabilní společnosti?
Máte předešlou zkušenost v oblasti investic nebo je to oblast, která Vás zajímá?
Nechybí Vám zodpovědnost a samostatnost?

Pokud ano, čtěte dál…

Jaké je oddělení správy fondů v AXA?
Jsme přátelský tým.
Důvěřujeme si a pomáháme si navzájem.

Co bude náplní Vaší práce?

  • zadávání nových smluv podílových fondů CZ/SK do databáze
  • zpracování plateb investic na podílové fondy CZ/SK
  • vyřizování písemných a e-mailových požadavků klientů/poradců
  • výplaty odkupů z podílových fondů CZ/SK
  • další administrativní úkoly spojené se správou smluv

Co od Vás očekáváme?

  • ukončené SŠ vzdělání
  • uživatelskou znalost práce na PC, psaní všemi deseti
  • přesnost, důslednost, trpělivost, spolehlivost a samostatnost
  • chuť učit se novým věcem
  • zkušenosti z oblasti investic výhodou

Co Vám nabízíme?

  • zajímavou práci v silné a stabilní společnosti skupiny AXA
  • férový přístup
  • práci na lukrativní adrese v centru Brna
  • nadstandardní spektrum firemních benefitů (5 týdnů dovolené, 4 dny zdravotního volna za rok, stravenky, bonusy, firemní akce, občerstvení na pracovišti, flexibilní pracovní doba, možnost práce z domova, systém cafeterie, příspěvek na penzijní/životní pojištění, sleva na firemní produkty/služby, vzdělávací kurzy/školení, exkluzivní benefity pro nastávající rodiče)
  • možnost osobního rozvoje a profesního růstu

Děkujeme, že jste dočetli až sem!

Těšíme se na Vaši reakci včetně zaslání profesního životopisu.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.