Referent/referentka do oddělení péče o zákazníky | VímVíc.cz
premium
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 852 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Referent/referentka do oddělení péče o zákazníky

Praha
Práce na plný úvazek
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.
  • Pro našeho klienta, státní příspěvkovou organizaci, hledáme vhodné kandidáty na pozici Referent/referentka do oddělení péče o zákazníky.
  • Požadavky:
  • středoškolské vzdělání s maturitou (knihovník, informační specialista výhodou)
  • povědomí o problematice technické normalizace - výhodou
  • kladný vztah k IT - dobrá uživatelská znalost základního kancelářského SW a schopnost orientace v prostředí databází
  • výbornou znalost českého jazyka
  • komunikativní znalost anglického jazyka včetně základní orientace v technickém textu
  • samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, aktivní přístup k řešení problémů, schopnost komunikace se zákazníkem
  • psychickou odolnost
  • Pracovní náplň:
  • technická podpora uživatelů informačního systému ČSN online (obsluha emailové adresy a informační telefonní linky)
  • poskytování informací o technických normách a o technické normalizaci obecně (obsluha emailové adresy a informační telefonní linky) – práce s bibliografickými a plnotextovými databázemi
  • zpracování cenových nabídek, vyřizování objednávek tuzemských i zahraničních
  • obsluha v prodejně technických norem (prodej publikací)
  • vystavování faktur
  • vedení pokladny
  • administrativní podpora oddělení
  • Nabízíme:
  • různorodou práci v organizaci jediné svého druhu na území ČR, možnost zapojit
  • se do vývoje nových produktů a služeb
  • nástup od 1. září 2020 nebo dle dohody
  • zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou, možnost navázání dlouhodobé spolupráce
  • pružné rozvržení pracovní doby
  • 25 dnů dovolené
  • zaměstnanecké benefity (sick-days, Unišek+FKSP, stravenková karta)
  • finanční ohodnocení dohodou, a to na základě dosaženého vzdělání a zkušeností
  • možnost dalšího odborného a jazykového vzdělávání
  • pracoviště Praha 8 - Palmovka
  • V případě zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis. V nejbližší době Vás budeme kontaktovat.
  • Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
  • Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.
  • Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Základní údaje o pracovní pozici

Pozice:
Referent/referentka do oddělení péče o zákazníky
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Místo výkonu práce:
Praha - Libeň, Česká republika
Minimální stupeň vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Další informace o volném místě:
Pozice není vhodná pro OZP.

Kontaktní údaje

Kontaktní osoba:
E-mail:
predvyber@predvyber.cz

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.