Odborný referent provozního oddělení - kariéra, práce, volná místa | VímVíc.cz
premium
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 84 053 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Odborný referent provozního oddělení

Praha
Plný úvazek
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Do provozního oddělení hledáme novou kolegyni / nového kolegu. Oddělení má na starosti zejména evidenční a kontrolní činnosti ve vztahu k pojistným smlouvám a finanční agendy včetně fakturace pojistného a zpracování provizí.

Pracovní zkušenosti z administrativy v pojišťovnictví jsou vítány, nicméně pozice je vhodná i pro kandidáty s menší praxí či absolventy studia ekonomického směru, kteří jsou pečliví, organizovaní, mají smysl pro detail a nechybí jim motivace a chuť se učit novým věcem.

Co Vám nabídneme?

  • Jsme stabilní, dynamicky rostoucí československá společnost.
  • Budete se učit od těch nejlepších
  • Zajímavé zaměstnanecké benefity (příspěvky na sportování a relaxaci, jazykové kurzy, stravné nebo sick days a další)
  • Systém motivačního bonusového ohodnocení (kvartální a roční odměny)
  • Flexibilní pracovní doba v rámci pracovního týdne
  • Příjemné a moderní pracovní prostředí
  • Firemní akce a večírky, sportovní i dětské akce pro dobrou věc
  • Smlouvu na dobu určitou, v případě oboustranné spokojenosti možnost prodloužení spolupráce na dobu neurčitou
  • Nástup ihned nebo dle dohody

Co u nás budete denně řešit?

  • Zavedení a správa pojistných smluv v informačním systému
  • Komunikace s klienty, pojišťovnami a pobočkami společnosti v rámci agendy správy smluv
  • Evidence a fakturace předpisů inkasovaného pojistného
  • Řešení dlužného pojistného a vystavování upomínek
  • Párování položek provizních sestav vyplácených pojišťovnami
  • Řešení nesrovnalostí v platbách pojistného a ve vyplacených provizích
  • Podpora brokerů
  • Zpracování definovaných tiskových výstupů
  • Fyzická a elektronická archivace pojistných smluv

Co od Vás požadujeme?

  • Velmi dobré uživatelské schopnosti práce s PC (především Excel).
  • Aktivní přístup a vysoké pracovní nasazení.
  • Pečlivá/ý, svědomitá/ý a důsledná/ý
  • Alespoň krátkou praxi v pojišťovnictví (VÝHODOU) a znalost problematiky provozní agendy (VÝHODOU).
  • Základní znalost angličtiny.
  • Klientsky orientovaná/ý
  • Analytické schopnosti.
  • Mít rád/a práci s čísly.
  • Být týmový hráč

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.