Referent/ka zákaznického servisu | VímVíc.cz
premium

Referent/ka zákaznického servisu

Mikulov
Práce na plný úvazek
27000 - 35000 Kč
Mám zájem o nabídku Referent/ka zákaznického servisu

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.
  • Gebauer a Griller (GG Group) je mezinárodní společnost v rodinném vlastnictví, která již 80 let patří k předním výrobcům vysoce kvalitních a technologicky náročných drátů, kabelů a vodičových svazků pro automobilový a výtahový průmysl.
  • V ČR máme ne­jvětší pobočku - výrobní závod Mikulov s 1700 za­měst­nanci, který se spe­cial­izuje výhradně na au­to­mo­tive. Mezi naše zákazníky patří prestižní značky jako např. BMW, Audi, Porsche či Daim­ler.
  • Do oddělení zajišťující servis našim zákazníkům, hledáme nového kolegu/kolegyni, který/která se nebojí komunikovat s (ne vždy spokojeným) zákazníkem v anglickém jazyce.
  • Pokud jsou komunikativnost, prozákaznický přístup a časová flexibilita Vašimi silnými stránkami, dejte nám o sobě vědět! TĚŠÍME SE NA VÁS!

Vaše úkoly – co Vás u nás čeká?

  • Zajištění zákaznického servisu.
  • Zodpovědnost za tok informací směrem k zákazníkovi (dle specifikovaných požadavků - množství a termín dodávek).
  • Monitoring kompletního dodavatelského řetězce (nákup, plánování výroby a odeslání).
  • Zodpovědnost za správnost nastavení dat v systému SAP.
  • Fakturace, celní dokumentace.

Váš profil - koho hledáme?

  • Praxe v oboru (ideálně zákaznický servis ve výrobní společnosti/automotive) velkou VÝHODOU!
  • Angličtina na komunikativní úrovni NUTNOSTÍ (denní komunikace se zákazníky v AJ).
  • Prozákaznický přístup, vyrovnanost, schopnost práce pod tlakem, časová flexibilita.

Nabízíme - na co se můžete těšit?

  • Firemní autobusová doprava nebo příspěvek na dojíždění až 150,- Kč na den dle dojezdové vzdálenosti.
  • Dotované závodní stravování.
  • Pět týdnů dovolené pro všechny naše zaměstnance.
  • Široký pro­gram za­měst­na­neck­ých ben­e­fitů - příspěvek na penzijní připojištění či na sportovní a kulturní vyžití ve výši 5.050,- Kč ročně (program Cafeterie) a mnohé další.
  • Odměna za loajalitu - ke každému výročí smlouvy bonus minimálně 7.200,- Kč.
  • Bonus za doporučení nového zaměstnance 10.000,- Kč až 20.000,- Kč.
  • Příspěvek na jazykový kurz do výše až 5.000,- Kč/rok.
  • V neposlední řadě dlouhodobou per­spek­tivu sta­bil­ního za­měst­nání v mod­erním výrob­ním závodě.

Základní údaje o pracovní pozici

Pozice:
Referent/ka zákaznického servisu
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Mzda:
27000 - 35000 Kč
Místo výkonu práce:
Nádražní E677, 69201 Mikulov - Mikulov, Česká republika
Minimální stupeň vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Další informace o volném místě:
Pozice není vhodná pro OZP.

Kontaktní údaje

Kontaktní osoba:
Soňa Šafářová
Telefon:
+420 519 406 502, +420 775 880 253
E-mail:
s.safarova@gg-group.com
Mám zájem o nabídku Referent/ka zákaznického servisu

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.