Ředitel/ka klientských služeb | VímVíc.cz
premium
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 1 873 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Ředitel/ka klientských služeb

Praha
Práce na plný úvazek
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Popis pozice:

  • Podléhá přímo členovi představenstva odpovědnému za Operations;
  • zajišťuje řízní a rozvoj 3 týmů - cca. 20 lidí;
  • zajišťuje chod agend komunikace se zákazníky, změny a ukončování zákaznických smluv, správa technických průkazů a směnek, likvidaci totálních pojistných událostí atd.;
  • zajišťuje kontinuálního zlepšování procesů včetně digitalizace a zavádění principů paperless;
  • je zodpovědný za plnění plánu výnosů z poplatků a dodržování SLA;
  • nastavuje a řídí agendu interních kontrol ve svěřeném oddělení;
  • komunikuje s kontrolními orgány společnosti i skupiny;
  • řídí outsourcing call centra, zpracovatelského centra, podatelny a archivačních služeb;
  • je zodpovědný za řízení ročního rozpočtu na externí služby ve výši cca.15m Kč;
  • podílí se na digitální transformaci obsluhy klientů;
  • podílí se na generačním upgradu leasingového core systému;
  • zajišťuje potřebnou součinnosti na transformačních projektech a aktivitách společnosti.

Co od Vás očekáváme:

  • Jste silná ambiciózní a iniciativní osobnost s odolností vůči práci pod tlakem;
  • analytické a koncepční myšlení, smysl pro detail a dotahování činností a projektů;
  • pro-klientský přístup k zákazníkovi – jak externímu tak i internímu;
  • vysokoškolské vzdělání, vyšší odborné vzdělání či dostatečná praxe ve finančním sektoru;
  • praxe na pozici manažera alespoň 5 let a zkušenosti s řízením týmu min. 10 lidí;
  • zkušenosti s jednáním s top managementem;
  • zkušenosti s prací v ERP či finančními softwary;
  • velmi dobrá znalost MS Office – Word, Excel, PowerPoint;
  • velmi dobré prezentační schopnosti;
  • zkušenosti s optimalizací procesů – SIX SIGMA, KAIZEN, LEAN či obdobné metodiky;
  • zkušenosti s projektovým řízením či účastí na projektech;
  • základní povědomí o legislativních úpravách GDPR;
  • znalost leasingových produktů a procesů výhodou;
  • zkušenosti s řízením outsourcingu výhodou;
  • znalost angličtina výhodou.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Stabilní práci v prosperující společnosti s možnostmi dalšího růstu v celé Skupině
  • Přátelský tým a kolektiv, který je vždy připraven pomoci
  • Práci v nejmodernější kancelářské budově roku 2020 přímo na metru B (Radlická)
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Atraktivní mzdové podmínky a odměny v závislosti na Vašich výkonech
  • Notebook a mobilní telefon jsou samozřejmostí
  • Možnost dalšího odborného a osobního rozvoje
  • Nadstandardní systém zaměstnaneckých benefitů (zajímavé slevy na produkty Skupiny, dovolená 5 týdnů, 5 dní sick days, e-stravenka ve výši 110 Kč, cafeteria systém, Multisport karta, příspěvek na penzijko a životko, výběr produktů z programu Benefit Plus a mnoho dalšího)

Základní údaje o pracovní pozici

Pozice:
Ředitel/ka klientských služeb
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Místo výkonu práce:
Výmolova 353/3, 15000 Praha - Radlice, Česká republika
Minimální stupeň vzdělání:
Vyšší odborné
Další informace o volném místě:
Pozice není vhodná pro OZP.

Kontaktní údaje

Kontaktní osoba:
Tomáš Mačina
E-mail:
macina@csobleasing.cz

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.