RECEPČNÍ - BRIGÁDA I S AJ 100-110 Kč/h | VímVíc.cz
premium
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 86 013 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

RECEPČNÍ - BRIGÁDA I S AJ

Praha
Zkrácený úvazek
100-110 Kč/h
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Jsi student/ka a hledáš brigádu? Umíš anglicky a chceš se i nadále zlepšovat? Máš chuť komunikovat a sbírat pracovní zkušenosti u nadnárodní společnosti? Hodí se Ti po škole potvrzení o praxi získané již v průběhu studia a potvrzení pracovních referencí?

Do našeho týmu hledáme brigádnici/íka na pozici recepční s angličtinou, která/ý bude mít na starosti péči o hosty, vyřizování pošty a korespondenční agendy a podporu a komunikaci s dalšími administrativními odděleními.

Arridere je firma s více než 20 letou praxí poskytující služby v oblasti facility a property managementu. V posledních 3 letech působíme již pod samostatnou značkou. Je charakteristická svou uvolněnou a přátelskou atmosférou s lidmi, kteří jsou otevřeni novým nápadům.

Hledáme uchazeče/ky na 2 pozice pro recepce (s AJ i BEZ):
  • recepční na objektu - NENÍ NUTNÁ AJ - pouze výhodou,
  • recepční u mezinárodních klientů - je denně v kontaktu s expaty a aktivně využívá angličtinu.

Jak tě odměníme?

  • Zajímavou prací ve formě brigády,
  • finančním ohodnocením 100-110 Kč/h,
  • běžnou pracovní dobou od pondělí do pátku - nepracujeme v noci ani o víkendu,
  • možností plánování směn,
  • aktivním vzděláváním v oboru formou školení,
  • možností seberealizace a profesního růstu,
  • otevřenou možností kariérního postupu,
  • budeš součástí příjemného, mladého kolektivu a profesionálních kolegů,
  • prací pro stabilní společnost.

Jak vypadá běžný pracovní den?

  • Základem práce je péče o návštěvy, vyřizování pošty a korespondenční agendy,
  • podpora a komunikace i s dalšími administrativními odděleními,
  • řešení běžných provozních otázek,
  • začíná se v 07-19 hod. v případě objektové recepční. Firemní recepční má pracovní dobu 8 hodin (8:30-17 hod.)
  • pracovní místo se nachází na Praze 10 nebo na Praze 4

Jsi náš člověk? Protože hledáme …

  • studentku/ta s aktivním přístupem k práci (min. se středoškolským vzděláním nebo odborným vyučením s maturitou),
  • výhodou je, pokud máš předchozí praxi v administrativě nebo na recepci, ale není podmínkou (všechny nově příchozí kolegy sami zaškolíme pro práci na recepci pode našeho vlastního systému),
  • komunikační a organizační schopnosti,
  • zodpovědnost,
  • pečlivost a smysl pro detail,
  • znalost práce s PC (MS Office),
  • mírně pokročilá znalost AJ - NUTNÁ JEN U MEZINÁRODNÍCH RECEPCÍ (maily, telefonáty, návštěvy)

Pozice je vhodná pro absolventy.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.