Projektový manažer | VímVíc.cz
premium
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 1 836 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Projektový manažer

Praha
Plný
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Je pro Vás výzvou zastávat pozici, která je klíčová pro úspěšnou realizaci projektů navázaných na integraci dvou společností v České republice a na Slovensku?
Chtěl/a byste být u zrodu nových procesů, nových technických řešení anebo budování společné nové firemní kultury v nové společnosti?
Láká Vás možnost podílet se na širokých integračních projektech v rámci mezinárodní společnosti s cílem vybudovat moderní a agilní organizaci a s velkým zaměřením na proklienstký přístup?

Pokud ano, čtěte dál…

Jaký je tým projektové kanceláře v UNIQA?
Aktivně se podílíme na strategii celé firmy a přinášíme směrem do organizace nejen projektovou zkušenost a odbornost, ale i principy change managementu.

Co je hlavní příběh a poslání této práce?
Hlavní mise projektového manažera a celé projektové kanceláře je podporovat klíčové útvary moderními projektovými přístupy, technikami a nástroji (agile, watrefall, Prince 2, atd.), koordinovat projekty napříč celou organizací, propojovat projekty a hledat souvislosti, monitorovat postup a participovat na aktivní komunikaci úspěchů projektů.

Co bude náplní Vaší práce?

Projektový manažer se podílí na definici projektu, popisu hlavních dodávek, nastavení a koordinaci časového harmonogramu, přípravě kapacitního plánování a zdrojů, spolupráce na realizaci Cost & Benefit analýzy, definování a řešení závislostí, definování a monitoring rizik projektů a je součástí projektového týmu po celou dobu realizace projektu. To vše s využitím projektových nástrojů a technických řešení (Easyproject, Jira, CAPPM a další).

Co od Vás očekáváme?

  • - předpokladem je zkušenost koordinace středních a velkých projektů (nad EUR 100.000)
  • - seniorní zkušenost z komunikace s TOP managementem a středním managementem
  • - schopnost hledat řešení a velmi dobré organizační a komunikační dovednosti
  • - důležité jsou i prezentační dovednosti, schopnost být koučem a partnerem ostatním kolegům ve firmě a v týmu s cílem poradit, pomoci a podpořit úspěch
  • - zkušenosti s projektovou metodikou Prince2, agile etc.
  • - angličtinu (či němčinu) na pokročilé úrovni
  • - zkušenosti z pojišťovnictví, či finančních služeb jsou výhodou

Co Vám nabízíme?

Těšit se můžete na zajímavou práci v silné a stabilní společnosti, férový přístup, možnost seberealizace a profesního růstu. Aby se Vám u nám dobře pracovalo, nabízíme také nadstandardní spektrum firemních benefitů (zkrácený pracovní týden na 37,5 hodiny, 5 týdnů dovolené, 3 dny osobního volna za rok, pružná pracovní doba, home office, stravenková karta, firemní akce, pitný režim na pracovišti, systém Cafeterie, příspěvek na penzijní připojištění, sleva na firemní produkty, benefity pro nové rodiče a další).

Děkujeme, že jste dočetli až sem!

Těšíme se na Vaši reakci včetně zaslání profesního životopisu.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.