Přijímací, servisní technik/čka / administrátor/ka poj. událostí / mobilní prohlídky - Ostrava | VímVíc.cz
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 84 777 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Přijímací, servisní technik/čka / administrátor/ka poj. událostí / mobilní prohlídky - Ostrava

Ostrava-město
Plný úvazek
23 000 - 25 000 Kč
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Nabídka práce Přijímací, servisní technik/čka / administrátor/ka poj. událostí / mobilní prohlídky pro organizaci AUTOSKLO-SLEZSKÁ s.r.o. (IČ 64085317). Od uchazeče očekáváme mininální stupeň vzdělání - střední odborné (vyučen). Nabízíme stálou práci, zajímavou finanční odměnu 23 000 - 25 000 Kč a práci na plný úvazek (jednosměnný provoz). Adresa pracoviště je Poděbradova 3208/98, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava 2. Zájemci o toto volné pracovní místo se mohou obrátit na kontaktní osobu - Marcela Ullmannová, a to na e-mail *********.

AUTOSKLO-SLEZSKÁ s.r.o. detaily

Další informace o společnosti AUTOSKLO-SLEZSKÁ s.r.o. vedené pod IČ 64085317 si můžete snadno dohledat v registru ekonomických subjektů ARES.

Informace o volném místě

Pozice:
Přijímací, servisní technik/čka / administrátor/ka poj. událostí / mobilní prohlídky
Minimální stupeň vzdělání:
Střední odborné (vyučen)
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Nástup do zaměstnání:
1. 6. 2019
Směnnost:
Jednosměnný provoz
Mzda:
23 000 - 25 000 Kč

Informace o pracovní nabídce

Počet volných míst: 1
Poslední změna nabídky: 11. 5. 2019
Poslední uvedení nabídky: 11. 5. 2019

Poznámka

Místo výkonu práce: Poděbradova 3208/98, Moravská Ostrava
1. kontakt: životopis e-mailem na *********

Popis práce:
Jednání s klienty osobně, telefonicky a elektronicky. Příjem a předání vozidel před a po opravě. Řešení pojistných událostí v rámci smluvního vztahu s pojišťovnami. Administrativní a obchodní činnost. Jedná se o samostatnou pracovní pozici, která vyžaduje schopnost jednání s klienty, řešení pojistných událostí s pojišťovnami, objednávky, fakturace, dohlíží se na kompletní servisní průběh oprav včetně příjmu a předání vozidel. Denně se řeší pojistné události formou prohlídek a focení vozidel, registrace pojistných událostí na pojišťovny, evidence do systému a rozpočty Nabízená pozice je klíčová a vyžaduje schopnost jednání v rámci všech výše zmiňovaných způsobů. Pracovní doba je denně od 8 do 17 hodiny v pracovní dny, víkendy včetně svátků jsou volné. Předpokládaný nástup ihned, nebo dle dohody.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
Dobrá komunikace, nebát se řešit jakékoliv dotazy na námi poskytované zboží a služby s klienty, tak v rámci jednání s pojišťovnami.
-Být příjemného vzhledu, vystupovat s rozvahou a péči pro dosažení spokojenosti klienta.
Nutná znalost kancelářských programů ve skupině Office 365. Veškeré pracovní postupy se řeší elektronicky, denní náplni je také elektronická pošta, kde je nutné se umět orientovat v příchozí či odchozí poště, odpovídat, zasílat a archivovat.
-Internetový prohlížeč (upřednostňujeme Chrome). Denně se v něm vedou veškeré obchodní postupy. Požadavky se kladou na umět používat prohlížeč jako program, tedy jak si uložit a spravovat oblíbené stránky (záložky), odeslání odkazů, stažení programů, obrázků atd., tak zároveň je s tím spojená znalost prostředí internetu v podobě umět vyhledat požadované informace a mít všeobecné podvědomí o internetu.
-Všeobecná znalost motorismu, především umět rozeznat běžné značky vozidel a jejích modely. Není nutná odborná znalost (je-li, tak je výhodou)
- Řidičský průkaz skupiny B s praxí v řízení. Zapotřebí pro vykonávání mobilních prohlídek.
-Všeobecná znalost pojištění motorových vozidel, tedy zákonného, havarijního a doplňkových pojištění. Vyšší znalost v této oblasti je jen výhodnou, nikoliv podmínkou. Na požadovanou úroveň znalostí zaškolíme.
Hodnotí se především zájem pracovat v daném oboru.
Rozdělení požadovaných znalostí:
- komunikace a přístup ... 40%
- počítačové programy ve skupině Office 365 ... 30%
- znalost motorismu ... 20%
- znalost pojištění mot. vozidel ... 10%

Nutné požadavky:
- řidičský průkaz skupiny B, praxe v řízení
- dobrý zdravotní stav
- zájem o práci
- znalosti v oblasti motorismu jsou výhodou
- osobní zájem a schopnost se umět vše naučit
- více administrativní práce spojené s pojistnými událostmi, nejedná se o klasického přijímajícího technika sepisující jen zakázky
- vzdělání - střední škola případně střední odborné s maturitou
- pečlivost, odpovědnost, čistý trestní rejstřík
- znalost práce na PC

Výhodou: Velmi dobře umět komunikovat, orientovat se v oboru, nebo mít zkušenosti v oblasti auto-servisních služeb, znalost pojišťovnictví v oblasti pojištění motorových vozidel, nebo dokonce řešení pojistných událostí.

Co vám můžeme nabídnout
Již léta zavedená firma, malý a přátelský kolektiv, po zásluze dobré finanční ohodnocení. Stabilní práci, kde se hledí na osobní přístup každého zaměstnance

Úřad práce

Nabídka práce z Úřadu práce ČR - kontaktní pracoviště Ostrava.
Evidujeme 2062 nabídek volných míst pro Úřad práce ČR - kontaktní pracoviště Ostrava.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.