Pracovník/pracovnice recepce, podatelny a telefonní ústředny - Cheb | VímVíc.cz
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 84 265 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Pracovník/pracovnice recepce, podatelny a telefonní ústředny - Cheb

Cheb
Plný úvazek
15 480 - 23 280 Kč
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Firma Město Cheb hledá pracovníky na pozici Pracovník/pracovnice recepce, podatelny a telefonní ústředny. Jedná se o práci na plný úvazek s platem 15 480 - 23 280 Kč. Minimální požadované vzdělání je úSO s maturitou (bez vyučení), dále pak požadujeme: práce s PC - dobrá uživatelská znalost práce s PC. Místo výkonu práce je Cheb. Pokud vás nabídka práce zaujala, můžete zavolat na telefonní číslo ********* nebo poslat e-mail na *********. Kontaktní osoba je Lenka Býnová, vedoucí organizačního oddělení odboru organizačního.

Informace o firmě

Firma Město Cheb (IČ 00253979) nabízí volné pracovní místo na adrese Cheb. Bližší informace naleznete v registru ekonomických subjektů ARES.

Informace o volném místě

Pozice:
Pracovník/pracovnice recepce, podatelny a telefonní ústředny
Minimální stupeň vzdělání:
ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Nástup do zaměstnání:
1. 8. 2019
Směnnost:
Jednosměnný provoz
Mzda:
15 480 - 23 280 Kč

Nabízené výhody

  • Jízdní výhody - příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km
  • Dovolená navíc - pět týdnů dovolené

Požadované dovednosti

  • práce s PC - dobrá uživatelská znalost práce s PC

Informace o pracovní nabídce

Počet volných míst: 2
Poslední změna nabídky: 18. 6. 2019
Poslední uvedení nabídky: 19. 6. 2019

Poznámka

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na obsazení dvou pracovních míst
pracovník/pracovnice recepce, podatelny a telefonní ústředny odboru organizačního.

Druh práce: pracovník/pracovnice recepce, podatelny a telefonní ústředny
Platová třída: 7
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Termín nástupu: jedno pracovní místo od 1. srpna 2019, druhé pracovní místo od 1. září 2019 nebo dle dohody
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Pracovní doba: Po+St (7:30-18:00 h), Út+Čt+Pá (7:30-15:30 h).

Minimální požadavky úřadu:
- střední vzdělání s maturitní zkouškou
- organizační a komunikační schopnosti, příjemné vystupování
- základní znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, (obecní zřízení), v platném znění
- základní znalost zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě, v platném znění
- dobrá uživatelská znalost práce s PC (stolního i notebooku), MS Windows XP a vyšší.

Výhodou:
- znalost spisové služby - IS GINIS
- schopnost ústní komunikace v německém nebo anglickém jazyce
- praxe v územní samosprávě.

Nabízíme:
- odborné vedení v adaptačním procesu
- pět týdnů dovolené
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na kulturní, společenské akce, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km)
- profesní růst a prohlubování znalostí.

Výčet dokladů, které je nutné předložit:
- vyplněná žádost o přijetí do pracovního poměru (závazný tiskopis je k dispozici na podatelně MěÚ Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech uchazeče
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Bližší informace o pracovním místě poskytne vedoucí oddělení organizačního Lenka Býnová, tel. *********, e-mail *********.

Lhůta pro podání žádostí: do 10. července 2019 (včetně), žádosti doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.

Místo a způsob podání žádosti: osobně na podatelně MěÚ Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Pohovory proběhou dne 15. 7. 2019 od 8.00 hodin v budově městského úřadu, ul. 26. dubna 4, Cheb, zasedací místnost 53c ve 2. patře.

Benefity, na které se můžete těšit

Úřad práce

Nabídka práce z Úřadu práce ČR - kontaktní pracoviště Cheb.
Evidujeme 757 nabídek volných míst pro Úřad práce ČR - kontaktní pracoviště Cheb.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.