Tato nabídka již není aktivní
Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená
Na VímVíc pro Vás máme dalších 678 nabídek
Zobrazit ostatní nabídkyJsme jednou z největších firem v České republice. Každý z našich zaměstnanců nám pomáhá zlepšovat služby České pošty tak, abychom i nadále patřili mezi špičku v oboru. Máte příležitost uplatnit svůj profesionální přístup, kterým můžete změnit budoucnost Pošty a zároveň napsat svůj vlastní úspěšný příběh.
Jak bude vypadat Váš pracovní den:
- Práce s interním systémem, administrativa
- Třídění zásilek
- Ranní směny 3:00 - 11:00, Po - Pá
Co byste měli mít:
- Trestní bezúhonost
- Uživatelskou znalost PC (na program na zadávání dat budete proškoleni)
- Schopnost dotáhnout věci do konce
- Proklientský přístup a odolnost
Proč pracovat právě u nás?
- Výplata chodí na den přesně, zdravotní a sociální pojištění platíme za Vás řádně.
- Naučíme Vás vše, co budete k práci u nás potřebovat.
- Když si budete chtít přivydělat, určitě se domluvíme, příplatky za noční směnu.
- Díky 37,5hodinové pracovní době budete mít čas pro sebe nebo pro rodinu.
- Volno si užijete i o 5týdenní dovolené a máme pro Vás i další benefity (stravenky, možnost rekreace ve firemních zařízeních aj.)
Kde budete pracovat?
- Milady Horákové 383/81
- 170 00 Praha, Holešovice
- Praha
Kdy můžete nastoupit?
ihned nebo dohodou
V případě zájmu můžete kontaktovat:
- p. Kohnová
- vedoucí oddělení
- tel: +420 954 490 731
Základní údaje o pracovní pozici
- Pozice:
- Pracovník/ce v zázemí dodejny - ranní směny, Praha 7
- Typ pracovního poměru:
- Práce na plný úvazek
- Místo výkonu práce:
- Milady Horákové 383/81, 17000 Praha - Holešovice, Česká republika
- Minimální stupeň vzdělání:
- Základní
- Další informace o volném místě:
- Pozice není vhodná pro OZP.
Kontaktní údaje
- Kontaktní osoba:
- Richard Hrnčíř
- Telefon:
- 605 225 854
- E-mail:
- hrncir.richard.2@cpost.cz