Portfolio Administrator | VímVíc.cz
premium

Portfolio Administrator

Praha hl.m.
Plný
Mám zájem o nabídku Portfolio Administrator

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Baví vás pojišťovnictví a hledání cesty k jistotě a stabilitě?

Chcete tuto zálibu uplatnit v praxi a podílet se na správě fondů v mezinárodní pojišťovně, která patří mezi nejúspěšnější značky na trhu?

Jste spolehlivý člověk se smyslem pro detail?

Máte schopnost rychle a efektivně řešit dílčí požadavky, chuť rychle se učit od našich špičkových odborníků a samostatně aplikovat nové vědomosti?

Pokud ano, čtěte dál…

Do týmu správy aktiv hledáme posilu, která se zaměří na vypořádání realizovaných obchodů/transakcí. A nejen na to.

Co bude náplní Vaší práce?

 zadávání operací a údajů do Asset management a provozních systémů
 údržba Asset management databází
 hodnocení portfolií
 činnosti v back office (např. majetkové a finanční vypořádání obchodů, zabezpečení corporate actions)
 zabezpečení obchodní dokumentace k jednotlivým operacím
 cashflow management
 zpracování podkladů pro účetnictví
 vedení, údržba a update smluvní dokumentace (banky, obchodníci, depozitář atd.)
 reporting (externí a interní)
 systematické dodržování a uplatňování platných směrnic a požadavků v oblasti informační bezpečnosti a ochrany osobních údajů při pravidelných a ad-hoc činnostech

Co od Vás očekáváme?

 SŠ/VŠ vzdělání ekonomického nebo matematického zaměření
 předchozí praxe v oblasti finančních investicí
 znalost AJ na pokročilé úrovni
 pokročilá znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
 asertivita, ochota přijímat nové úkoly
 výborné komunikační a organizační schopnosti
 samostatnost, spolehlivost
 časová flexibilita

Co Vám nabízíme?

 zajímavou práci v silné a stabilní společnosti skupiny UNIQA
 příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
 férový a transparentní přístup
 nadstandardní spektrum firemních benefitů (zkrácený pracovní týden na 37,5 hodiny, 5 týdnů dovolené, 3 dny osobního volna za rok, pružná pracovní doba, home office, stravenková karta, systém Cafeterie, firemní akce, pitný režim na pracovišti, příspěvek na penzijní připojištění, sleva na firemní produkty a další)
 možnost osobního rozvoje a profesního růstu

Zaujala tě tato nabídka?

Po odeslaní formuláře budete automaticky zaregistrováni a bude vám zřízen uživatelský účet. Odesláním formuláře uzavřete s VimVic.cz, s.r.o. smlouvu o zpracování osobních údajů.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.