Personalista/ka - asistent/ka vedení společnosti | VímVíc.cz
premium

Personalista/ka - asistent/ka vedení společnosti

Praha
Práce na zkrácený úvazek
25000 - 30000 Kč
Mám zájem o nabídku Personalista/ka - asistent/ka vedení společnosti

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Pro našeho klienta, obchodní a distribuční společnost, hledáme vhodného kandidáta se zkušenostmi v oblasti lidských zdrojů, administrativy a se základní znalostí problematiky mzdového účetnictví na pozici Personalista/ka/asistent/ka vedení společnosti.

Vaše náplň práce v oblasti personalistiky:

  • Nábor nových zaměstnanců, inzerce, pohovory
  • Spolupráce se sociálními sítěmi a pracovními portály
  • Příprava a realizace personální politiky společnosti
  • Zpracování a vedení pracovně právní dokumentace a osobní spisů zaměstnanců (pracovní smlouvy, mzdové výměry, DPP, DPČ apod.)
  • Ukončování pracovních poměrů
  • Zpráva docházkového systému
  • Příprava podkladů pro externí firmu zajišťující zpracování mezd
  • Komunikace s příslušnými institucemi (ČSSZ, zdravotní pojišťovny, Úřady práce, soudní exekutoři, a další)
  • Příprava podkladů a účast na kontrolách ze strany ČSSZ, zdravotních pojišťoven, Inspektorátu práce apod.)
  • Spolupráce na ročním zúčtování daní (s externí společností, která zpracovává mzdy)
  • Vaše náplň práce v oblasti vedení sekretariátu jednatelů společnosti
  • Účast na poradách vedení společnosti, provedení zápisu z porad, dohled nad plněním stanovených úkolů
  • Přijímání a odesílání podnikové pošty včetně datové schránky
  • Vedení hotovostní pokladny společnosti včetně vkladu do banky a skladu cenin
  • Další administrativní činnosti

Požadujeme:

  • Ukončené minimálně středoškolské vzdělání
  • Praxe na obdobné pozici minimálně 3 roky
  • Dobrá znalost pracovně právní problematiky
  • Zkušenosti s inzercí na pracovních portálech a s náborem
  • Základní znalost problematiky mzdového účetnictví
  • Odolnost vůči stresu
  • Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti
  • Organizační schopnosti a vysoké pracovní nasazení
  • Loajalita, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, iniciativa a kreativita
  • Pokročilá znalost MS OFFICE

Nabízíme:

  • Práci na částečný úvazek (6 hod.) s odpovídajícím mzdovým ohodnocením 25 000 + 5 000 Kč, (případně i pozice na 8 hodin, záleží na dohodě), mzda 30 000 + 5000
  • Stabilní zaměstnání ve společnosti s dlouholetou tradicí
  • Zajímavou samostatnou a různorodou práci s možností profesního a osobního růstu
  • Mobilní telefon
  • Nástup ihned
  • Místo výkonu práce: Praha 4, Chodov

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Základní údaje o pracovní pozici

Pozice:
Personalista/ka - asistent/ka vedení společnosti
Typ pracovního poměru:
Práce na zkrácený úvazek
Mzda:
25000 - 30000 Kč
Místo výkonu práce:
Praha - Chodov, Česká republika
Minimální stupeň vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Další informace o volném místě:
Pozice není vhodná pro OZP.

Kontaktní údaje

Kontaktní osoba:
E-mail:
predvyber@predvyber.cz
Mám zájem o nabídku Personalista/ka - asistent/ka vedení společnosti

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.