Personalist(k)a | VímVíc.cz
premium

Personalist(k)a

Praha hl.m.
Plný
Mám zájem o nabídku Personalist(k)a

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Baví Vás práce s lidmi a administrativní činnost?
Máte předchozí praktické zkušenosti v personalistice?
Nechybí Vám nadšení, chuť do práce, dobrá nálada a úsměv na tváři?
Jste organizovaná, pořádkumilovná a pečlivá osobnost?

Pokud ano, čtěte dál…

Jaké je HR oddělení v UNIQA?
Jsme HR tým plný energie, rádi zkoušíme nové věci a nebojíme se experimentovat. Pracujeme velmi úzce s manažery i zaměstnanci a v oblasti rozvoje zastáváme názor, že kariéra a úspěch jsou v rukou každého z nás. Nikoho do ničeho nenutíme, ale všem, kdo mají zájem, poradíme, jak dále rozvíjet svůj potenciál. Jako tým máme rádi upřímnost a respektujeme vlastní názor. Dokážeme se ale i odreagovat na neformálním týmovém setkání. Do našeho týmu nyní hledáme personalist(k)u.

Co bude náplní Vaší práce?

Agenda spojená s nástupem, změnami a výstupem zaměstnanců:
 příprava podkladů a realizace nástupů nových zaměstnanců
 příprava a realizace změn pracovních poměrů a příprava podkladů pro ukončování pracovních poměrů zaměstnanců
 na základě žádostí vydávání potvrzení pro zaměstnance, banky, úřady
 zpracování dat v personálním a mzdovém programu Helios a v dalších interních systémech

Správa zaměstnaneckých a osobních záležitostí:
 nároku a evidence čerpání řádné dovolené
 pracovně-lékařské prohlídky a služby
 agenda spojená s čerpáním MD/RD
 evidence dob určitých a zkušebních dob
 čerpání a evidence zaměstnaneckých benefitů

Podklady ke mzdám a jejich kontrola, spolupráce se mzdovou účetní:
 úzká spolupráce se mzdovou účetní
 docházka zaměstnanců
 sběr mzdových podkladů v průběhu měsíce (auta, PP, DPS apod.)
 případně další podklady pro mzdy

Co od Vás očekáváme?

 SŠ/VŠ vzdělání
 předchozí praktické zkušenosti v oblasti personalistiky
 pokročilou znalost MS Office
 angličtinu na komunikativní úrovni
 profesionální a příjemné vystupování, diskrétnost
 organizační a komunikační dovednosti
 samostatnost, odpovědnost, spolehlivost a velmi důležitý je i smysl pro detail

Co Vám nabízíme?

 zajímavou práci v silné a stabilní společnosti skupiny UNIQA
 příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
 férový a transparentní přístup
 nadstandardní spektrum firemních benefitů (zkrácený pracovní týden na 37,5 hodiny, 5 týdnů dovolené, 3 dny osobního volna za rok, pružná pracovní doba, home office, stravenková karta, systém Cafeterie, firemní akce, pitný režim na pracovišti, příspěvek na penzijní připojištění, sleva na firemní produkty a další)
 možnost osobního rozvoje a profesního růstu

Zaujala tě tato nabídka?

Po odeslaní formuláře budete automaticky zaregistrováni a bude vám zřízen uživatelský účet. Odesláním formuláře uzavřete s VimVic.cz, s.r.o. smlouvu o zpracování osobních údajů.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.