Osobní asistentka/ Office Manager | VímVíc.cz
premium

Osobní asistentka/ Office Manager

Brno
Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek
Mám zájem o nabídku Osobní asistentka/ Office Manager

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Pro našeho klienta, prestižní mezinárodní společnost, která se specializuje na oblast auditu, daní, advisory, transakcí a forenzních služeb, hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici Osobní asistentka/ Office Manager, která bude pravou rukou partnerce v brněnské kanceláři na pozici.

V rámci své práce budete:

řešit kalendář brněnské partnerky, její zahraniční služební cesty a denně komunikovat s klienty a kolegy při organizaci různých konferenčních hovorů či videokonferencí. Zpracování faktur, příprava vyúčtování, evidence docházky a další administrativní agenda bude nedílnou součástí Vaší práce. Zapojíte se i do organizace různý eventů (např. interní týmové akce), různé večeře či setkání s klienty). Součástí bude i péče o kancelář, aby všeho bylo dostatek a vše fungovalo (pokud se něco rozbije, zajistíte opravu; pokud něco dojde, je vyřešit objednání apod.)

Co od Vás očekáváme:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • předchozí zkušenosti na obdobné pozici
  • plynulou znalost českého/slovenského jazyka
  • komunikativní znalost anglického jazyka (práce s interními systémy, telefonická a e-mailová komunikace s kolegy z jiné země)
  • dobrá znalost práce s MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint)
  • chuť se učti nové věci
  • samostatnost

Nabízíme:

  • práci v renomované společnosti s přátelským kolektivem lidí
  • práci na full-time (příp. 0,8 úvazek)
  • komplexní zaškolení a osobní vzdělávání podporované společností
  • zaměstnanecké benefity v hodnotě 27 000 Kč, které lze čerpat dle osobních preferencí (vstupenky do kin a divadel, jazykové kurzy, zážitkové aktivity, zdravotní péče, permanentky do fitness center, penzijní připojištění, stravenky a další)
  • 5 týdnů dovolené + 5 dní osobního volna
  • teambuilding a celofiremní akce
  • terasa a dobrá káva v kanceláři
  • moderní kanceláře: Brno

V případě zájmu nám zašlete Váš strukturovaný životopis. V nejbližší době Vás budeme kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor.

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Základní údaje o pracovní pozici

Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek
Místo výkonu práce:
Brno, Česká republika
Minimální stupeň vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Další informace o volném místě:
Pozice není vhodná pro OZP.

Kontaktní údaje

Kontaktní osoba:
E-mail:
predvyber@predvyber.cz
Mám zájem o nabídku Osobní asistentka/ Office Manager

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.