Tato nabídka již není aktivní
Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená
Na VímVíc pro Vás máme dalších 830 nabídek
Zobrazit ostatní nabídkyJsme jednou z největších firem v České republice. Každý z našich zaměstnanců nám pomáhá zlepšovat služby České pošty tak, abychom i nadále patřili mezi špičku v oboru. Máte příležitost uplatnit svůj profesionální přístup, kterým můžete změnit budoucnost Pošty a zároveň napsat svůj vlastní úspěšný příběh.
Pracovní náplň:
- práce na PC, administrativa
- řešení poplachových stavů
- samostatná práce s kontaktními osobami klienta
- telefonní a mailová komunikace se zákazníkem
- práce v nepřetržitém provozu 24/7 (12-hod. směny)
- práce v bezpečnostním režimovém prostředí
Požadujeme:
- bezúhonnost - čistý trestní rejstřík
- ochota učit se novým věcem
- uživatelská znalost PC, MS Office a internetu
- odolnost vůči stresu
Nabízíme:
- práci na hlavní pracovní poměr
- dobré mzdové podmínky (Kč 21.000 + osobní ohodnocení do výše až Kč 8.500,- + příplatky za směnnost)
- školení, semináře, příležitosti pro vzdělávání a osobní rozvoj
- 5 týdnů dovolené, stravenky, ošatné
Místo výkonu:
- ČP Security, s.r.o.
- Olšanská 38/9, Praha 3 - Žižkov
Základní údaje o pracovní pozici
- Pozice:
- Operátor dohledového centra - Praha
- Typ pracovního poměru:
- Práce na plný úvazek
- Mzda:
- 26000 - 31000 Kč
- Místo výkonu práce:
- Olšanská 38/9, 13000 Praha - Žižkov, Česká republika
- Minimální stupeň vzdělání:
- Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Další informace o volném místě:
- Pozice není vhodná pro OZP.
Kontaktní údaje
- Kontaktní osoba:
V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s.p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.