Office manažer – administrativní pracovník | VímVíc.cz
premium

Office manažer – administrativní pracovník

Praha
Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek
Mám zájem o nabídku Office manažer – administrativní pracovník

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Pro našeho klienta, rozrůstající se společnost, která se zabývá dotačním poradenstvím, hledáme novou kolegyní, či kolegu na pozici Office manažer – administrativní pracovník

Náplň práce:

  • Zpracování účetních dokladů
  • Zajišťování chodu kanceláře (nákupy, kuchyňka, pošta, návštěvy)
  • Komunikace s dodavateli
  • Administrativní podpora kanceláře (vyhledávání informací na internetu, zápisy z porad)
  • Administrativní podpora jednatelky firmy
  • Administrativní podpora marketingové manažerky (LinkedIn příspěvky, novinky na web, správa databáze kontaktů)
  • Výhledově i administrativní činnost spojená s poskytovanými službami agentury (zpracování žádostí o platbu dotace, komunikace s klienty, monitoring a rešerše dotačních příležitostí, vyhledávání informací na internetu a další)

Hledáme člověka, který:

  • má dokončené minimálně středoškolské vzdělání
  • ovládá výborně MS Outlook, Excel, Word, PowerPoint a webové aplikace, umí vyhledávat informace na internetu
  • má zkušenosti na administrativní pozici minimálně 2 roky
  • umí pracovat se sociálními sítěmi (základní ovládání)
  • má výborný psaný projev a bezchybnou češtinu, angličtina výhodou
  • umí kvalitně pracovat s daty
  • má dobré komunikační schopnosti, kultivovaný projev i vystupování a proklientský přístup
  • je proaktivní, zajímá se o nové trendy, vzdělává se
  • je organizovaný/organizovaná
  • nevadí jí/mu administrativní práce
  • je pečlivý/pečlivá a odpovědný/odpovědná detailista/detailistka, který/která odevzdá práci až když je 100%
  • nikdo ji/ho nemusí hlídat, je samostatný/samostatná, dokáže si poradit, ale nebojí se zeptat

Nabízíme:

  • Práci na HPP, nebo zkrácený úvazek (0,8)
  • Kancelář v centru Prahy
  • Flexibilní pracovní dobu, občasnou možnost práce z domova
  • 5 týdnů dovolené
  • Možnost podílet se na zajímavých a prestižních projektech
  • Místo výkonu práce: Praha - ulice Národní

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Základní údaje o pracovní pozici

Pozice:
Office manažer – administrativní pracovník
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek
Místo výkonu práce:
Praha - Staré Město, Česká republika
Minimální stupeň vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Další informace o volném místě:
Pozice není vhodná pro OZP.

Kontaktní údaje

Kontaktní osoba:
E-mail:
predvyber@predvyber.cz

Benefity, na které se můžete těšit

Mám zájem o nabídku Office manažer – administrativní pracovník

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.