Obchodní a administrativní referent se znalostí RJ | VímVíc.cz
premium
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 909 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Obchodní a administrativní referent se znalostí RJ

Praha
Práce na plný úvazek
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.
  • Pro našeho klienta, mezinárodní společnost, která je výrobcem brýlových obrub a slunečních brýlí, hledáme vhodné kandidáty na pozici Obchodní a administrativní referent se znalostí RJ.
  • Náplň práce:
  • Zajištění všech potřebných dokladů k proclení zboží do volného oběhu a jejich předání celnímu deklarantovi
  • Vytváření nových položek a dodavatelů/odběratelů
  • Zadávání přijatých faktur do systému, následný příjem zboží na sklad (dle potřeby převod zboží mezi sklady, odepsání zboží)
  • Kontrola a evidence stavu obchodních případů
  • Zadávání objednávek do systému, vystavování proforma faktur
  • Vystavování vývozních faktur (EU/mimo EU), příprava balicích listů, certifikátů, jiných dokladů dle požadavků zákazníků
  • Objednávání vývozních dokladů a dopravy pro mezinárodní zásilky
  • Evidence a archivace přijatých a vydaných dokladů (faktury, dovozní/vývozní JSD)
  • Komunikace s centrálou, obchodními manažery, externí účetní, celními deklaranty a dopravními agenty
  • Reporting dle požadavků nadřízených (stavy skladů, prodejní reporty, vypořádání s obchodními partnery)
  • Zadávání a párování plateb v systému
  • Vystavování dobropisů
  • Podílení se na roční inventuře
  • Požadujeme:
  • Komunikativní znalost ruského jazyka (komunikace a reporting kolegům do zahraničí)
  • Minimálně SŠ vzdělání
  • Praxe v oblasti administrativy, financí nebo obchodu výhodou
  • Vysoká úroveň spolehlivosti a zodpovědnosti
  • Znalost MS office
  • Ochota a schopnost pracovat s čísly
  • Nabízíme:
  • Různorodá práce v menším kolektivu na HPP
  • Možnost profesního i osobního růstu
  • Placený telefon, stravenky
  • Místo výkonu práce: Praha – Libuš
  • Pozice je vhodná i pro absolventy a juniory
  • Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
  • Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
  • Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
  • Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
  • Pro našeho klienta, mezinárodní společnost, která je výrobcem brýlových obrub a slunečních brýlí, hledáme vhodné kandidáty na pozici Obchodní a administrativní referent se znalostí RJ.

  • Náplň práce:

    • Zajištění všech potřebných dokladů k proclení zboží do volného oběhu a jejich předání celnímu deklarantovi
    • Vytváření nových položek a dodavatelů/odběratelů
    • Zadávání přijatých faktur do systému, následný příjem zboží na sklad (dle potřeby převod zboží mezi sklady, odepsání zboží)
    • Kontrola a evidence stavu obchodních případů
    • Zadávání objednávek do systému, vystavování proforma faktur
    • Vystavování vývozních faktur (EU/mimo EU), příprava balicích listů, certifikátů, jiných dokladů dle požadavků zákazníků
    • Objednávání vývozních dokladů a dopravy pro mezinárodní zásilky
    • Evidence a archivace přijatých a vydaných dokladů (faktury, dovozní/vývozní JSD)
    • Komunikace s centrálou, obchodními manažery, externí účetní, celními deklaranty a dopravními agenty
    • Reporting dle požadavků nadřízených (stavy skladů, prodejní reporty, vypořádání s obchodními partnery)
    • Zadávání a párování plateb v systému
    • Vystavování dobropisů
    • Podílení se na roční inventuře
  • Požadujeme:

    • Komunikativní znalost ruského jazyka (komunikace a reporting kolegům do zahraničí)
    • Minimálně SŠ vzdělání
    • Praxe v oblasti administrativy, financí nebo obchodu výhodou
    • Vysoká úroveň spolehlivosti a zodpovědnosti
    • Znalost MS office
    • Ochota a schopnost pracovat s čísly
  • Nabízíme:

    • Různorodá práce v menším kolektivu na HPP
    • Možnost profesního i osobního růstu
    • Placený telefon, stravenky
    • Místo výkonu práce: Praha – Libuš
    • Pozice je vhodná i pro absolventy a juniory
  • Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

  • Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

  • Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

  • Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Základní údaje o pracovní pozici

Pozice:
Obchodní a administrativní referent se znalostí RJ
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Místo výkonu práce:
Praha - Libuš, Česká republika
Minimální stupeň vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Další informace o volném místě:
Pozice není vhodná pro OZP.

Kontaktní údaje

Kontaktní osoba:
E-mail:
predvyber@predvyber.cz

Benefity, na které se můžete těšit

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.