MANAŽER KONTAKTNÍHO CENTRA S NĚMČINOU (A8789) | VímVíc.cz
premium
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 1 513 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

MANAŽER KONTAKTNÍHO CENTRA S NĚMČINOU (A8789)

Hlavní město Praha
Plný úvazek
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Co Vám nabízíme

  • Motivační systém odměňování.
  • Práci na hlavní pracovní poměr.
  • Zázemí silné společnosti.
  • Vysoký potenciál kariérního růstu.
  • Spolupráce s různorodým týmem profesionálů s mezinárodním backgroundem.
  • Pravidelné vzděláváni a školení, získávání nových znalostí a zkušeností.
  • Balík firemních benefitů.

Náplň práce

  • Zkušeného lídra, který má dostatek energie a chuti podílet se na tvorbě a řízení Kontaktního centra, jež bude klíčovou součástí obchodu s ojetými automobily v Německu.
  • Profesionála zaměřeného na výsledek, který udrží vysoké standardy komunikace s klienty a dokáže nastavit a aktivně řídit procesy Kontaktního centra.

Co od Vás požadujeme

  • Minimálně 2 roky prokazatelných zkušeností s prodejem orientovaným na zákazníka.
  • Němčina na úrovni rodilého mluvčího podmínkou.
  • Čeština na komunikativní úrovni.
  • Velmi dobré organizační a komunikační dovednosti.
  • Zkušenosti s vedením týmu na call centru výhodou.
  • Aktuální znalosti a rozhled v automobilovém průmyslu výhodou.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.