Manažer/ka pro klíčové zákazníky junior | VímVíc.cz
premium
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 691 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Manažer/ka pro klíčové zákazníky junior

Praha
Plný
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Chcete se stát součástí společnosti, která patří mezi nejúspěšnější značky na trhu?
Máte zkušenosti s finančními produkty a/nebo na obchodní pozici?
Jste pozitivní osoba, pro kterou je každodenní komunikace s lidmi radostí?
Láká Vás možnost řídit si svůj čas podle obchodního cíle a momentálních výsledků?
Jste časově flexibilní a nevadilo by Vám cestovat po celé ČR?

Pokud ano, čtěte dál…

Jaké je oddělení externího prodeje v AXA?
Jsme dynamický tým působící po celé republice.
Rádi hledáme nové výzvy a cesty.
Spojuje nás pro-obchodní myšlení a orientace na výsledek.

Co je hlavním posláním této pozice?
Jako Manažer/ka pro klíčové zákazníky budete v úzkém kontaktu s obchodní sítí. Budete zodpovědný/á za udržování a rozšiřování dobrých vztahů s obchodníky. A to především formou školení, servisu a profesionálního přístupu.
Manažer/ka pro klíčové zákazníky bude mít v rámci společnosti možnost naplno uplatnit svůj talent a kreativitu. Zároveň bude mít příležitost podílet se na vylepšování vnitropodnikových procesů a výsledcích společnosti.

Co bude náplní Vaší práce?

  • udržování a rozšiřování dobrých obchodních vztahů s partnery společnosti
  • zabezpečení růstu obchodní produkce
  • příprava a realizace produktových školení a dalších pro-obchodních aktivit
  • navazování spolupráce s pojišťovacími agenturami a makléři
  • poskytování odborného poradenství a servisu obchodním partnerům (včetně servisu smluv)
  • školení investičních produktů
  • spolupráce na vývoji produktů

Co od Vás očekáváme?

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • min. 2 roky praxe na obchodní pozici nebo jako podpora prodeje
  • znalost finančních produktů je velkou výhodou
  • znalost MS Office
  • schopnost argumentovat
  • výborné prezentační a komunikační dovednosti, schopnost argumentovat
  • samostatnost, zodpovědnost, orientaci na výsledek
  • časovou flexibilitu a ochotu cestovat
  • řidičský průkaz skupiny B

Co Vám nabízíme?

  • zajímavou práci v příjemném a přátelském prostředí
  • zázemí silné a stabilní společnosti skupiny AXA
  • služební auto, mobilní telefon a notebook
  • možnost seberealizace, osobního rozvoje a profesního růstu
  • nadstandardní spektrum firemních benefitů (5 týdnů dovolené, 4 dny zdravotního volna za rok, stravenky, bonusy, firemní akce, občerstvení na pracovišti, flexibilní pracovní doba, možnost práce z domova, systém cafeterie, příspěvek na penzijní/životní pojištění, sleva na firemní produkty/služby, vzdělávací kurzy/školení, exkluzivní benefity pro nastávající rodiče)

Lokalita: Praha nebo Brno

Nástup možný ihned.

Děkujeme, že jste dočetli až sem!

Těšíme se na Vaši reakci včetně zaslání profesního životopisu.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.