Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená
Na VímVíc pro Vás máme dalších 691 nabídek
Zobrazit ostatní nabídkyChcete se stát součástí společnosti, která patří mezi nejúspěšnější značky na trhu?
Máte zkušenosti s finančními produkty a/nebo na obchodní pozici?
Jste pozitivní osoba, pro kterou je každodenní komunikace s lidmi radostí?
Láká Vás možnost řídit si svůj čas podle obchodního cíle a momentálních výsledků?
Jste časově flexibilní a nevadilo by Vám cestovat po celé ČR?
Pokud ano, čtěte dál…
Jaké je oddělení externího prodeje v AXA?
Jsme dynamický tým působící po celé republice.
Rádi hledáme nové výzvy a cesty.
Spojuje nás pro-obchodní myšlení a orientace na výsledek.
Co je hlavním posláním této pozice?
Jako Manažer/ka pro klíčové zákazníky budete v úzkém kontaktu s obchodní sítí. Budete zodpovědný/á za udržování a rozšiřování dobrých vztahů s obchodníky. A to především formou školení, servisu a profesionálního přístupu.
Manažer/ka pro klíčové zákazníky bude mít v rámci společnosti možnost naplno uplatnit svůj talent a kreativitu. Zároveň bude mít příležitost podílet se na vylepšování vnitropodnikových procesů a výsledcích společnosti.
Co bude náplní Vaší práce?
- udržování a rozšiřování dobrých obchodních vztahů s partnery společnosti
- zabezpečení růstu obchodní produkce
- příprava a realizace produktových školení a dalších pro-obchodních aktivit
- navazování spolupráce s pojišťovacími agenturami a makléři
- poskytování odborného poradenství a servisu obchodním partnerům (včetně servisu smluv)
- školení investičních produktů
- spolupráce na vývoji produktů
Co od Vás očekáváme?
- SŠ/VŠ vzdělání
- min. 2 roky praxe na obchodní pozici nebo jako podpora prodeje
- znalost finančních produktů je velkou výhodou
- znalost MS Office
- schopnost argumentovat
- výborné prezentační a komunikační dovednosti, schopnost argumentovat
- samostatnost, zodpovědnost, orientaci na výsledek
- časovou flexibilitu a ochotu cestovat
- řidičský průkaz skupiny B
Co Vám nabízíme?
- zajímavou práci v příjemném a přátelském prostředí
- zázemí silné a stabilní společnosti skupiny AXA
- služební auto, mobilní telefon a notebook
- možnost seberealizace, osobního rozvoje a profesního růstu
- nadstandardní spektrum firemních benefitů (5 týdnů dovolené, 4 dny zdravotního volna za rok, stravenky, bonusy, firemní akce, občerstvení na pracovišti, flexibilní pracovní doba, možnost práce z domova, systém cafeterie, příspěvek na penzijní/životní pojištění, sleva na firemní produkty/služby, vzdělávací kurzy/školení, exkluzivní benefity pro nastávající rodiče)
Lokalita: Praha nebo Brno
Nástup možný ihned.
Děkujeme, že jste dočetli až sem!
Těšíme se na Vaši reakci včetně zaslání profesního životopisu.