Manager/-ka sekretariátu – Asistent/-ka jednatele | VímVíc.cz
premium

Manager/-ka sekretariátu – Asistent/-ka jednatele

Brno
Práce na plný úvazek
45000 - 50000 Kč
Mám zájem o nabídku Manager/-ka sekretariátu – Asistent/-ka jednatele

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Pro našeho klienta, společnost, který se zabývá výrobou kalibrovaných svařovacích trubek a profilů, zpracováním ocelových svitků, hledáme vhodné kandidáty na pozici Manager/-ka sekretariátu - Asistent/-ka jednatele.

NÁPLŇ PRÁCE:

  • Vedení agendy jednatele a pomoc při plánování schůzek, porad, zahraničních návštěv, zahraničních cest
  • Vedení týmu asistentek více firem holdingu
  • Účast na poradách a vedení zápisů z jednání
  • Vyřizování veškeré odchozí a příchozí korespondence (e-maily, dopisy, balíčky atd.) a určování její priority
  • Zajišťování cestovních záležitostí pro vedoucí pracovníky
  • Zpracovávání důvěrných dokumentů, statusových dokumentů
  • Vedení elektronické a papírové evidence tak, aby byla zajištěná přehlednost a snadná dostupnost informací

POŽADUJEME:

  • Komplexní znalost asistentských činností, zkušenosti s vedením administrativně-ekonomické agendy a s organizací chodu kanceláře
  • Schopnost tvořit samostatně směrnice, nařízení a vytvářet controlling procesů v rámci odd. sekretariátu
  • Znalost českého a anglického jazyka na profesionální úrovni (min. úroveň C1)
  • Profesionální znalost MS Office
  • Zkušenosti s PowerBI – výhodou
  • Vynikající organizační schopnosti a time management
  • Samostatnost, výborné komunikační a vyjednávací schopnosti
  • Bezúhonnost a důvěryhodnost
  • Časovou flexibilitu

NABÍZÍME:

  • Perspektivní a zajímavou práci na HPP v stabilní a rostoucí české společnosti
  • Moderní pracovní prostředí v nových kancelářích v Brně
  • Mzdové ohodnocení dle zkušeností a znalostí
  • Firemní vůz i pro soukromé účely
  • Firemní notebook a mobil
  • Možnost využití jazykových kurzů hrazených firmou
  • Závodní dotované stravování v areálu firmy
  • Možnost mobilních tarifů i pro příbuzné
  • Pohyblivou pracovní dobu
  • Kompletní úvodní zaučení do procesů v jednotlivých společnostech
  • Pojištění osobní zodpovědnosti
  • Přátelské pracovní prostření a různorodou práci
  • Podporující a férový přístup
  • Firemní dny – teambuilding, vánoční večírek
  • Občerstvení na pracovišti
  • Nástup možný ihned
  • Místo výkonu práce : Brno

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Základní údaje o pracovní pozici

Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Mzda:
45000 - 50000 Kč
Místo výkonu práce:
Brno, Česká republika
Minimální stupeň vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Další informace o volném místě:
Pozice není vhodná pro OZP.

Kontaktní údaje

Kontaktní osoba:
E-mail:
predvyber@predvyber.cz
Mám zájem o nabídku Manager/-ka sekretariátu – Asistent/-ka jednatele

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.