Koordinátoři klientského servisu - Praha | VímVíc.cz

Koordinátoři klientského servisu - Praha

Hlavní město Praha
Plný úvazek, min. 40 hod. týdně
22 000 - 25 000 Kč
Mám zájem o nabídku Koordinátoři klientského servisu - Praha

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Volné místo Koordinátoři klientského servisu ve společnosti VESSAN s.r.o.. Pracoviště se nachází na adrese Vodičkova 791/41, Nové Město, 110 00 Praha 1. Jedná se o práci na plný úvazek / min. 40 hod. týdně (jednosměnný provoz) s počátečním platem / mzdou 22 000 - 25 000 Kč. Na tuto pracovní pozici máme požadavky: práce s PC, práce s PC - tabulkový procesor (Excel), angličtina, ruština, čeština a minimální dosažené vzdělání vyšší odborné. Nabízíme stabilní práci a možnost dalšího uplatnění. Kontaktní osoba je Zuzana Mazurovová. Můžete zavolat na telefonní číslo ********* nebo poslat e-mail na *********.

Více o zaměstnavateli

Firma VESSAN s.r.o. nabízí volné pracovní místo na adrese Vodičkova 791/41, Nové Město, 110 00 Praha 1. Další informace o této společnosti si můžete dohledat v registru ekonomických subjektů ARES pod IČ 27951553.

Informace o volném místě

Pozice:
Koordinátoři klientského servisu
Minimální stupeň vzdělání:
Vyšší odborné
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek, min. 40 hod. týdně
Nástup do zaměstnání:
15. 4. 2018
Směnnost:
Jednosměnný provoz
Mzda:
22 000 - 25 000 Kč
Další informace:
Zaměstnavatel je ochoten zaměstnat cizince.

Požadované dovednosti

  • práce s PC
  • práce s PC - tabulkový procesor (Excel)

Jazykové znalosti

  • Angličtina - aktivní (ústně i písemně)
  • Ruština - aktivní (ústně i písemně)
  • Čeština - aktivní (ústně i písemně)

Informace o pracovní nabídce

Počet volných míst: 1
Poslední změna nabídky: 23. 11. 2018
Poslední uvedení nabídky: 24. 11. 2018

Poznámka

Místo výkonu práce: VESSAN s.r.o., Vodičkova 791/41, Praha 1
Způsob prvního kontaktu: E-mailem na adresu *********
Kontaktní osoba: paní Mazurovová Zuzana
UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE:
Komunikace s obchodními partnery a klienty, včetně řešení konfliktních situací. Příprava smluvní dokumentace, zastupování společnosti při jednání s klienty. Požadavky: výborná komunikace v češtině, ruštině a angličtině, výborný písemný projev v těchto jazycích, znalost práce na PC (MS Office), schopnost tvorby prezentací, výborná práce s Excelem, právní povědomí, znalost agendy přípravy a uzavírání smluv a další obchodní administrativy.

Úřad práce

Nabídka práce z Úřadu práce ČR - kontaktní pracoviště Praha 2.
Evidujeme 4589 nabídek volných míst pro Úřad práce ČR - kontaktní pracoviště Praha 2.

Zaujala tě tato nabídka?

Po odeslaní formuláře budete automaticky zaregistrováni a bude vám zřízen uživatelský účet.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.