Vaší pracovní náplní bude:
- zajišťování, organizace, koordinace a řízení provozu na dodejnách v lokalitě Praha
- operativní zajišťování odstranění závad a nepravidelností v provozu,
- odpovědnost za dodržování technologických postupů a bezpečnostních předpisů,
- organizace činnosti pracovníků ve směně, odpovědnost za dodržování ukazatelů kvality,
- spolupráce s interními i externími klienty,
- kontrolní a administrativní činnost, popř. zástup vedoucího oddělení,
- odpovědnost za plnění dalších úkolů vyplývajících a přímo souvisejících se sjednaným druhem práce.
Váš profil:
- znalost poštovního provozu výhodou
- velmi dobré komunikační a organizační schopnosti, předpoklady k vedení týmu,
- znalost práce s MS Office - Excel, Word
- aktivní přístup k řešení úkolů, samostatnost, flexibilita a odolnost vůči stresu
- analytické schopnosti, spolehlivost, odpovědnost
- bezúhonnost
Nabízíme Vám:
- Jsme sehraný tým – vše potřebné Vás naučíme.
- Volno si užijete i o 5týdenní dovolené.
- Máme pro Vás i další benefity (stravenky v hodnotě 90 Kč, ubytování ve firemních rekreačních zařízeních, příspěvky na dovolenou a dětské tábory, aj.).
Místo výkonu práce:
Bechyňská 638, 19900 Praha 18 - LetňanyKontakt
p. Bittnerová - vedoucí oddělenítel. +420 730 580 222
Základní údaje o pracovní pozici
- Pozice:
- Koordinátor směny - listovní dodání 703
- Typ pracovního poměru:
- Práce na plný úvazek
- Místo výkonu práce:
- Bechyňská 638, 19900 Praha - Letňany, Česká republika
- Minimální stupeň vzdělání:
- Odborné vyučení bez maturity
- Další informace o volném místě:
- Pozice není vhodná pro OZP.
Kontaktní údaje
- Kontaktní osoba:
- Richard Hrnčíř
- Telefon:
- 605 225 854
- E-mail:
- hrncir.richard.2@cpost.cz