Vaší pracovní náplní bude:
- provádění kontroly všech dokladů týkajících se práce doručovatelů
- řízení doručovací služby
- zajišťování personální agendy svěřeného oddělení
- v plném rozsahu zástup vedoucího oddělení v době jeho nepřítomnosti
- provádění kontroly dodržování právních a vnitřních předpisů
- podílení se na plnění stanovených úkolů
Váš profil:
- podmínkou zkušenosti s vedením lidí
- uživatelská znalost práce s výpočetní technikou (WORD, EXCEL, OPEN OFFICE)
- odpovědnost, časová flexibilita
- organizační a komunikační schopnosti, profesionální a příjemné vystupování
- aktivní přístup k řešení problémů
Odměníme Vás:
- zázemím stabilní společnosti s dlouholetou tradicí
- možností aktivně se podílet na růstu kvality služeb a celé firmy
- různorodou prací s možností denního kontaktu s klienty
- základní pracovní dobou 38,75 hod. týdně a 5ti týdny dovolené
- širokou škálou benefitů, včetně rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
- samozřejmě motivující mzdou 26000,-Kč až 29000,-Kč
Kde budete pracovat?
Pracovní doba:
- střídavě po-pá 6:00 – 14:15 a 12:00 – 20:15 po-pá
Termín nástupu:
V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s.p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Základní údaje o pracovní pozici
- Pozice:
- Koordinátor směny depo Ústí nad Labem
- Typ pracovního poměru:
- Práce na plný úvazek
- Místo výkonu práce:
- Jateční 436/77, 40001 Ústí nad Labem - Předlice, Česká republika
- Minimální stupeň vzdělání:
- Odborné vyučení bez maturity
- Další informace o volném místě:
- Pozice není vhodná pro OZP.
Kontaktní údaje
- Kontaktní osoba:
- Petra Kubistová
- Adresa:
- Na Hrádku 105, 53002 Pardubice
- E-mail:
- Kubistova.Petra@cpost.cz
Benefity, na které se můžete těšit