Key Account Manager/Transaction Consultant - práce, kariéra, volná místa | VímVíc.cz
premium
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 694 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Key Account Manager/Transaction Consultant

Praha
Plný úvazek
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Jsme silná, rostoucí a inovativní společnost. Na českém trhu se od roku 2001 zabýváme oblastí transakčního poradenství, daní, auditu, oceňování a zpracování účetní a mzdové agendy. Věříme, že velká část našeho úspěchu je především zásluhou našich zaměstnanců.

Do našeho týmu v kancelářích na Rohanském nábřeží hledáme někoho na pozici Key Account Manager/Transaction Consultant. Hodíš se k nám, pokud už máš nějaké zkušenosti a vzdělání ekonomického směru.

Co ti můžeme nabídnout?

  • dostaneš odpovídající finanční ohodnocení
  • budeš mít práci na plný úvazek s flexibilní pracovní dobou
  • budeš mít zajímavou, zodpovědnou a velmi různorodou práci
  • dostaneš možnost seberealizace, odborného a profesního růstu
  • budeš mít možnost účastnit se školení a vzdělávání v oboru
  • dostaneš i zaměstnanecké benefity a motivační programy

Na čem budeš pracovat?

  • u Project managementu se budeš starat o významné projekty napříč poradenskou skupinou (podnikové přeměny, řízené likvidace, ad-hoc transakční poradenství při převodech soukromého i podnikového majetku)
  • jako Key Account Manager budeš mít ve vztahu k vybraným klientům pod palcem podnikovou i soukromou agendu, řešení nástupnictví i ochranu majetku
  • budeš úzce spolupracovat s ostatními odděleními společnosti
  • budeš připravovat nabídky a samostatně komunikovat s klienty a rozvíjet klientské vztahy
  • a také se budeš podílet na zakázkách v designu firemních struktur, daňového poradenství, auditu a oceňování

Koho hledáme?

  • máš VŠ vzdělání ekonomického nebo právního směru
  • máš už nějaké zkušenosti a předchozí praxi min. 2 roky
  • umíš základy české legislativy a podnikových financí
  • víš, jak se postarat o vybraného klienta na každodenní bázi (podnikové poradenství, investiční poradenství, správa a ochrana majetku)
  • výhodou ti bude i znalost daňové legislativy
  • máš dobré prezentační schopnosti a umíš jednat
  • jsi iniciativní a máš vysoké pracovní nasazení
  • jsi loajální a spolehlivý
  • nechybí ti samostatnost a odpovědnost
  • a máš kreativní a invenční přístup k řešení problému

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.