Key Account Manager - bankopojištění | VímVíc.cz
premium
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 1 901 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Key Account Manager - bankopojištění

Moravskoslezský kraj
Plný
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Je pro Vás výzvou zastávat obchodní pozici, která je klíčová v rámci spolupráce s našimi bankovními partnery?

Baví Vás být samostatný a zodpovědný za svou pracovní činnost, chcete být mezi lidmi a rozvíjet je v oblasti pojištění?

Naplňuje Vás budování dlouhodobých obchodních vztahů, je komunikace a prezentace Vaší silnou stránkou?

Chcete se připojit ke společnosti, která patří mezi nejúspěšnější značky na trhu?

Pokud ano, čtěte dál…

Co je hlavní příběh a poslání této práce?
Jako Key Account Manager budete mít zodpovědnost za plnění obchodního plánu úseku distribuce bankopojištění. Jde o odpovědnost za servis a spokojenost obchodních partnerů (bank).

Jaké je oddělení distribuce bankopojištění v UNIQA?
Tým je momentálně složen z 5 samostatných, ale zároveň týmových kolegů. Zakládáme si na přátelském prostředí, založeném na důvěře a spolehlivosti. Každý z kolegů má na starosti určitou oblast v ČR. Mimo svou oblast vyjíždíme na společné porady, incentivní akce s partnery nebo v rámci zastupování svých kolegů.

Co bude náplní Vaší práce?

 Návštěvy poboček svěřených bankovních partnerů (školení, schůzky s klienty, workshopy atd.)
 Řešení dotazů svěřených bankovních partnerů (dotazy k produktům, prodeji, audit pojistných smluv, pojistné události)
 Účast a příprava incentivních akcí a vícedenních školení
 Vytváření a aktualizace školících materiálů a školení (prezentace, příručky, prodejní mapy, zajištění přístupů do systémů)
 Zajištění, vytváření a koordinace procesů pro bankovní partnery na straně UNIQA i bankovního partnera
 Vytváření statistik obchodních výsledků

Co od Vás očekáváme?

 SŠ/VŠ vzdělání
 Zkušenosti s prodejem finančních produktů nebo školením pojistných produktů
 Lektorské dovednosti
 Znalost MS Office
 Flexibilita a ochota cestovat
 Výborné komunikativní a prezentační dovednosti

Co Vám nabízíme?

 Zajímavou práci v silné a stabilní společnosti skupiny UNIQA
 Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
 Férový a transparentní přístup
 Nadstandardní spektrum firemních benefitů (zkrácený pracovní týden na 37,5 hodiny, 5 týdnů dovolené, 3 dny osobního volna za rok, pružná pracovní doba, home office, stravenková karta, systém Cafeterie, firemní akce, pitný režim na pracovišti, příspěvek na penzijní připojištění, sleva na firemní produkty a další)
 Služební automobil i pro soukromé účely
 Možnost osobního rozvoje a profesního růstu

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.