Junior Marketing Manager s rumunštinou - de muncă, carieră, locurile de muncă vacante | VímVíc.cz
premium
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 678 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Junior Marketing Manager s rumunštinou

Praha
25 - 40 hod./týden
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Hledáme na pozici Junior Marketing Manager týmového hráče do cashback portálu Tipli. Klíčové je nadšení pro marketing, chuť na sobě pracovat a proaktivní přístup.

Na této pozici očekáváme, že nám pomůžeš ze startem projektu Tipli.ro po vzoru Tipli.cz a Tipli.sk. Tvým úkolem bude podílet se na překladech do rumunštiny, tvorbě sociálních sítí, nastavení zákaznické péče, atd. Zkušenost s marketingem jsou výhodou a pokud je nemáš, vše tě naučíme a uděláme maximum, ať můžeš své zkušenosti dále plně rozvíjet.

Sídlíme v nových kancelářích v centru Prahy v atraktivním prostředí Domu Černá Labuť (minutka na Florenc nebo nám. Republiky), v okolí řada stylových kaváren a restaurací vhodných na porady, brainstormingy či večerní pivo. Kanceláře přístupné 24/7/365. ☕️

Práce může být na plný úvazek nebo částečný úvazek v rozsahu 25-30 hodin týdně, po dohodě možnost domluvy na částečném home office.

Důležité je pro nás přátelské pracovní prostředí, správný tým je základ vesmíru!

Firemní prostředí podporuje nápady a možnost realizovat se

  • práce s novými moderními postupy a technologiemi - cloud, Google nástroje, chat přes Slack
  • teambuildingové aktivity - společné večírky, obědy/snídaně, promítání fotek, školení a rozvojové aktivity
  • přátelský tým plný nápadů, věkový průměr kolegů 27 let

Náplň práce

  • překlady do rumunštiny (z češtiny nebo slovenštiny)
  • založení sociálních sítí pro Tipli.ro
  • příprava nabídek a prezentací (PPT) a textů (copywriting)
  • základní grafické práce (zaučíme, např. nástroj Canva)
  • spolupráce na tvorbě obchodní a marketingové strategie

Požadujeme

  • znalost rumunského jazyka na úrovni rodilého mluvčího (PODMÍNKOU)
  • znalost českého nebo slovenského jazyka na úrovni porozumění psaného textu
  • alespoň základní znalost online marketingu a sociálních sítí
  • organizační schopnosti, komunikační dovednosti, flexibilita
  • základní cit pro grafiku
  • velmi dobrý písemný projev (výborná ČJ, AJ výhodou)
  • znalost práce v MS Office, výhodou Google Dokumenty
  • min. 3x týdně práce z kanceláře (Praha 1, nám. Republiky)

Výhodou:

  • zkušenosti a zájem o online marketing/startupy (např. vlastní blog/vlog)

Nabízíme

  • možnost realizace vlastních nápadů a inovací
  • práci v rostoucí mladé společnosti, příjemnou a energickou firemní kulturu
  • zaučení, pravidelná školení a dlouhodobý osobní růst
  • firemní notebook
  • možnost home office
  • práce v centru Prahy (Praha 1, Nám. Republiky)

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.