Tato nabídka již není aktivní
Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená
Na VímVíc pro Vás máme dalších 678 nabídek
Zobrazit ostatní nabídkyJsi student VŠ (ekonomie nebo IT) a chceš se stát JUNIOR ACCOUNT MANAGEREM v IT společnosti?
A nebo už máš obchodní praxi a dobrý IT background a hledáš dlouhodobé zaměstnání u IT zaměstnavatele?
Pokud můžeš pracovat min. 25 h týdně či již na plný úvazek, čti dál!
Co bude Tvou náplní práce?
- dáme ti databázi klientů, kde není aktivní spolupráce a tvým úkolem bude tam zavolat a domluvit schůzku
- úvodem dostaneš technické a obchodní zaškolení a pokud schůzku domluvíš, budeš se jí účastnit ty a mentor
- časem dostaneš kmen firem, kde již spolupráce probíhá a budeš se starat o rozvíjení obchodního potenciálu a odebíraných služeb v oblasti DMS, ECM, digitalizace dokumentů, vytěžování dat apod. aj.
- mášli aktivní němčinu, můžeš časem pracovat i pro zákazníky v Německu, Rakousku, Švýcarsku apod.
- budeš připravovat nabídky, obchodní smlouvy
- podílet se na marketingových aktivitách
- vše o klientech a zakázkách řádně vést v CRM systému
Požadavky
- SŠ/VŠ vzdělání (ideálně ekonomického či IT směru)
- Zkušenost v oblasti obchodu vítána nebo obchodní duch/drive/potenciál a motivace rozvíjet se v oblasti obchodu v IT sektoru
- Přehled a zájem o IT technologie, řešení, služby
- Nebát se oslovit zákazníka po telefonu a domluvit obchodní schůzku
- Profesionální vystupování, velmi dobré komunikační dovednosti
- Angličtina pro každodenní komunikaci (min. B2), němčina výhodou
- Možnost práce 2540 hodin týdně
- Zájem o dlouhodobé zaměstnání
- Chuť učit se a rozvíjet se v oblasti obchodu a dané IT specializace zaměstnavatele
Požadované vzdělání
- VŠ
Jazykové znalosti
- angličtina: B2 - pokročilý
Benefity
- Služební notebook a mobilní telefon
- Přátelský kolektiv a moderní pracovní prostředí
- Práci pro významné tuzemské i zahraniční společnosti
- Zastupování špičkových řešení a technologií – nejlepších na trhu v dané oblasti
- Denní využití angličtiny při kontaktu s partnery, ale i se zákazníky
- Odborná školení, podpora profesního i osobního růstu
- Sick Days
- Příspěvek na sport
- Další zaměstnanecké benefity