Hledáme šikovného člověka, který bude mít na starosti telefonickou podporu prodejen. Základním předpokladem je, že Vás baví IT a kontakt s lidmi.
Náplň práce, na kterou se můžete těšit:
- telefonická podpora prodejen
- příprava a konfigurace HW
Pro tuto pozici je potřeba mít:
- můžete být i absolvent - vše naučíme
- výhodou je, pokud máte zkušenost s podporou uživatelů (helpdesk / hotline)
- základy angličtiny/němčiny
- technickou zdatnost a základní orientace v IT (HW, SW, síťová infrastruktura)
Co u nás získáte:
- individuální plán zaškolení a podporu kolegů (nejen) při zaškolování na pozici
- vzdělávání a rozvoj pomocí interních, externích i e-learningových kurzů
- možnost práce z domova (počet dní je na dohodě s nadřízeným)
- práce na směny
- služební mobil a notebook
- firemní akce a aktivity (například uvítací den pro nováčky, sportovní aktivity, aj.)
Další benefity:
- 25 dní dovolené
- dotované stravování ve firemní kantýně (svačiny a výborné obědové menu za 40 Kč)
- odměna za doporučení nového kolegy/ně
- dotovaná karta Multisport
- benefitní cafeterie
Udělejte první krok a přihlaste se na tuto pozici. Těšíme se na vás.
Základní údaje o pracovní pozici
- Pozice:
- IT HELP DESK SUPPORT
- Typ pracovního poměru:
- Práce na plný úvazek
- Místo výkonu práce:
- Modletice - Modletice, Česká republika
- Minimální stupeň vzdělání:
- Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Další informace o volném místě:
- Pozice není vhodná pro OZP.
- Práce je vhodná pro absolventy.
Kontaktní údaje
- Kontaktní osoba:
- Dana Bébrová