Investiční referent - Odbor majetku rozvoje a investic - Praha | VímVíc.cz

Investiční referent - Odbor majetku rozvoje a investic - Praha

Hlavní město Praha
Plný úvazek
25 000 - 30 000 Kč
Mám zájem o nabídku Investiční referent - Odbor majetku rozvoje a investic - Praha

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Volné místo Investiční referent - Odbor majetku rozvoje a investic ve společnosti MĚSTSKÁ ČÁST PRAHA ZBRASLAV. Pracoviště se nachází na adrese Zbraslavské náměstí 464, Zbraslav, 156 00 Praha 516. Jedná se o práci na plný úvazek (pružná pracovní doba) s počátečním platem / mzdou 25 000 - 30 000 Kč. Na tuto pracovní pozici máme požadavky: minimální dosažené vzdělání úSO s maturitou (bez vyučení). Nabízíme stabilní práci a možnost dalšího uplatnění. Kontaktní osoba je 156 00 Praha - Zbraslav Zbraslavské náměstí 464 Úřad městské části Praha - Zbraslav. Můžete poslat e-mail na podatelna nebo poštou.

Více o zaměstnavateli

Firma MĚSTSKÁ ČÁST PRAHA ZBRASLAV nabízí volné pracovní místo na adrese Zbraslavské náměstí 464, Zbraslav, 156 00 Praha 516. Další informace o této společnosti si můžete dohledat v registru ekonomických subjektů ARES pod IČ 00241857.

Informace o volném místě

Pozice:
Investiční referent - Odbor majetku rozvoje a investic
Minimální stupeň vzdělání:
ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Nástup do zaměstnání:
1. 1. 2018
Směnnost:
Pružná pracovní doba
Mzda:
25 000 - 30 000 Kč
Další informace:
Zaměstnavatel je ochoten zaměstnat cizince.

Informace o pracovní nabídce

Počet volných míst: 1
Poslední změna nabídky: 26. 9. 2017
Poslední uvedení nabídky: 19. 2. 2018

Poznámka

Místo výkonu práce: Zbraslavské náměstí 464, Zbraslav
Kontakt: Přihlášku s přílohami doručte buď osobně do podatelny Úřadu městské části Praha - Zbraslav, Zbraslavské náměstí 464, 156 00 Praha - Zbraslav, nebo poštou na adresu úřadu, v zalepené obálce, označené slovy ,,VŘ - referent OMIR" nejpozději do:13.10.2017 do 12:00 hodin.
Písemná přihláška musí obsahovat tyto náležitosti: jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče.
K přihlášce připojí uchazeč tyto doklady: profesní životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
Popis pracovní pozice Investiční referent - Odbor majetku rozvoje a investic:
Druh - náplň práce: Investiční referent státní správy a samosprávy: příprava investičních projektů, plánování, příprava a realizace investičních akcí, převody investic do majetku, kontrola čerpání finančních prostředků, apod.
Platové zařazení: platová třida 10 dle nařízení vlády č. 564/2006 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění.
Předpokládaný termín nástupu: od 1. 1. 2018, popřípadě dohodou (plný pracovní úvazek s tříměsíční zkušební dobou)
Požadujeme:
Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka stanoví § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění. (Úředníkem se může stát fyzická osoba, která: je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná ve smyslu ustanovení § 4 odst. 2 zákona o úřednících, ovládá jednací jazyk, splňuje další předpoklady stanovené zvláštním právním předpisem.)
Další požadavky pro toto výběrové řízení jsou:
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání technického směru, popř. středoškolské vzdělání stavebního směru, ukončené maturitou, praxe min. 5 let
- znalost přípravy a zajišťování projektové dokumentace pro územní a stavební řízení výhodou
- základní orientace v majetkoprávních záležitostech výhodou
- praxe v oblasti státní správy a samosprávy výhodou
- dobrá znalost práce na PC, včetně odborných programů (plánování, rozpočty, atp.)
- komunikační schopnosti, zodpovědnost, samostatnost, flexibilita, analytické myšlení

Úřad práce

Nabídka práce z Úřadu práce ČR - kontaktní pracoviště Praha 5.
Evidujeme 2180 nabídek volných míst pro Úřad práce ČR - kontaktní pracoviště Praha 5.

Zaujala tě tato nabídka?

Po odeslaní formuláře budete automaticky zaregistrováni a bude vám zřízen uživatelský účet.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.