Human Resources Assistant - part time | VímVíc.cz
premium
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 680 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Human Resources Assistant - part time

Hlavní město Praha
Částečný úvazek
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Láká Vás práce s lidmi a zajímáte se o oblast HR? Hovoříte plynule anglicky a rádi byste Vaší znalost denně používali?

Pak získejte praxi u jedné z největších a zároveň nejúspěšnější agentury v České republice. Grafton Recruitment hledá nového kolegu/kolegyni do týmu Business Services, který se specializuje na spolupráci s mezinárodními společnostmi a náborem v rámci České republiky i ze zahraničí.

A co by Vás na pozici čekalo?

  • Telefonický prescreening uchazečů každému uchazeči je potřeba zavolat a zjistit o něm potřebné informace dle požadavků na danou pozici.
  • Selekce a zpracování reakce uchazečů (pracujeme s Outlookem, Excelem, Wordem a interní databází).
  • Organizace pohovorů s uchazeči.
  • Příležitostná účast na pracovních pohovorech.
  • Zadávání jazykových a jiných testů, jejich následná vyhodnocení.
  • Plánování pohovorů mezi kandidáty a našimi klienty.
  • Inzerce pracovních pozic na české a zahraniční portály.
  • Úzká spolupráce se všemi členy týmu s ohledem na jednotlivé projekty.
  • Administrativní a organizační podpora.
  • Komunikace s Vysokými školami a jinými instituty.
  • Účast na pracovních veletrzích a konferencích.

Na této pozici je zapotřebí samostatnost, avšak kdykoliv je zde tým, s kterým denně budete úzce spolupracovat a který rád kdykoliv poradí. Denně komunikujeme s uchazeči z různých zemí, angličtinu tak využijete opravdu na 100 %.

Co můžeme nabídnout?

  • Práce pro nejúspěšnější personální agenturu v rámci České republiky (zázemí silné a stabilní značky na trhu práce).
  • Možnost odstartovat svou kariéru v oblasti HR.
  • Výborný a přátelský tým.
  • Osobní a profesní rozvoj, možnost kariérního růstu.
  • Prostor pro uplatnění vlastních nápadů a nových řešení.
  • Velkou míru samostatnosti a důvěry.
  • Moderní pracovní prostředí v centru Prahy.
  • Home office.

Nepracujeme ve velkém korporátu, kde se lidé navzájem neznají. Máme zde příjemnou atmosféru, pořádáme společné akce i mimo práci, a snažíme se vytvářet všem příjemné pracovní prostředí.

Nástup: prosinec 2018 či leden 2019.

Lokalita: Praha 1 (Náměstí republiky).

Pracovní úvazek: částečný/zkrácený úvazek (20 - 25 hodin týdně).

Požadavky

  • Anglický jazyk na velmi dobré úrovni (denní komunikace s uchazeči ze zahraničí po telefonu i emailu).
  • Zodpovědnost a samostatnost, schopnost zorganizovat si svůj čas.
  • Zájem a motivace pro oblast HR.
  • Energická a pozitivní osobnost s vystupováním na profesní úrovni.
  • Zkušenost v oblasti HR, zákaznického servisu či administrativy jsou výhodou nicméně rádi do všeho zaučíme (pozice je vhodná i pro studenty či absolventy se zájmem o práci v HR).
  • Časové možnosti 20 25 hodin týdně.

Požadované vzdělání

Jazykové znalosti

  • čeština: C2 - expert
  • angličtina: C1 - aktivně

Benefity

  • Multisport karta.
  • Pravidelná odborná školení v oblasti HR.
  • Možnost kariérního růstu.
  • Atraktivní lokalita v centru Prahy.
  • Telefon i pro soukromé účely.
  • Flexibilní pracovní doba.
  • Teambuildingy.
  • Občerstvení na pracovišti.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.