HRIS specialista - Payroll | VímVíc.cz
premium

HRIS specialista - Payroll

Praha
Práce na plný úvazek
Mám zájem o nabídku HRIS specialista - Payroll

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Co budu dělat:

  • Podílet se na lokálních i globálních projektech týkajících se transformace HR a HRIS.
  • Pomáhat připravovat tým zajišťující převod zpracování mezd od externího dodavatele do nově budovaného interního týmu.
  • Budeš důležitou součástí týmu implementujícího jako první v ČR SAP SuccessFactors Employee Central Payroll.
  • HR agenda, kterou budeš v informačních systémech podporovat: zpracování mezd, časová evidence, přehledný a moderní reporting. Konkrétně budeme v Albertu používat zejména SAP SuccessFactors, SAP SuccessFactors Employee Central Payroll, Microsoft 365 a další specifické nástroje.
  • Budeš navrhovat, prosazovat a specifikovat požadavky na změny našich HR systémů a nástrojů, koordinovat jejich realizaci, a to až do fáze nasazení do standardního provozu.
  • Školit zaměstnance na HRIS a denně komunikovat jak s koncovými uživateli, tak s kolegy z HR.
  • Zodpovídat za správné nastavení oprávnění uživatelů a datovou integritu.
  • V HR často objevujeme a následně pilotujeme nové způsoby práce, které nám nabízí mj. M365: reporting převádíme do Power BI, schůzky se odehrávají přes Teams, projekty řídíme v Planneru, řada HR procesů běží pod Forms a Power Automate…

Co k tomu budu potřebovat:

  • Úspěšnému HRIS specialistovi je vlastní proaktivní přístup a samostatnost, pečlivost a logické myšlení, přesnost a zaměření na detail.
  • Není to IT pozice. Je to IT v HR – kde jsou nutné komunikační a prezentační dovednosti, přemýšlení o lidech a za lidi.
  • Nezbytná je aktivní znalost anglického jazyka – prakticky denně se bavíme s globálními HRIS nebo IT týmy.
  • Pro větší projekty jsou důležité organizační schopnosti a systémové myšlení, odvaha řešit i složité problémy a odolnost vůči stresu.
  • Pokročilá znalost práce na PC, Microsoft Office (především Excel), ideálně více produktů z M365. Co neznáš, to se zde rychle naučíš.
  • Alespoň SŠ s maturitou

Co mi usnadní start:

  • Základní orientace v legislativě (pracovní, mzdové)
  • Znalost SAP HCM – Payroll nebo SAP SuccessFactors Employee Central Payroll
  • Znalost SAP SuccessFactors nebo jiného HRIS
  • Řidičský průkaz

Co nabízíme:

  • Zajímavou práci v týmu aktivních, příjemných a profesionálních lidí
  • Firemní kulturu založenou na otevřenosti a neformálních vztazích
  • Prostor pro váš kariérní a osobní rozvoj
  • Zázemí stabilní společnosti Vám zajistí širokou škálu zaměstnaneckých benefitů jako jsou: home office, cafeterie, zdravotní služba Online lékař, stravenky, dny dovolené navíc, příspěvek zaměstnavatele na doplňkové penzijní spoření, kartu Multisport s příspěvkem zaměstnavatele, slevu na nákup, zdravé svačiny, masáže, dny zdraví atd.
Přispějte i Vy k tomu, aby se Albert stal nejlepší a nejúspěšnější maloobchodní společností na světě.

Základní údaje o pracovní pozici

Pozice:
HRIS specialista - Payroll
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Místo výkonu práce:
Radlická 520/117, 15800 Praha - Jinonice, Česká republika
Minimální stupeň vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Další informace o volném místě:
Pozice není vhodná pro OZP.

Kontaktní údaje

Kontaktní osoba:
Monika Groesbeek
E-mail:
monika.groesbeek@albert.cz
Mám zájem o nabídku HRIS specialista - Payroll

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.