premium

Hosteska/Koordinátorka pro společenské eventy (100 Kč/h)

Praha
Mám zájem o tuto nabídku!

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Pro společnost zabývající se digitálním HR, marketingem a školením přijmeme na brigádu hostesku/koordinátorku pro společenské eventy (100 Kč/h).

Sídlíme v nových kancelářích v centru Prahy v atraktivním prostředí domu Černá Labuť. Výborná dostupnost kanceláří, řada stylových kaváren, obchodů a restaurací v nejbližším okolí (Praha 1, Karlín, atd.). Využíváme pro firemní meetingy a porady.

Teambuildingové aktivity - pořádáme společné večírky, obědy/snídaně, promítání fotek, školení a rozvojové aktivity a mnoho dalšího.

Práce je časově flexibilní - ideální pro studenty/absolventy.

Náplň práce:

  • administrativní a organizační činnost související s akcí
  • uvádění a informování účastníků networkingových setkání
  • péče o catering (nákup, příprava snídaně)
  • výpomoc s pořizováním záznamu z akce (text, foto, video)
  • správa sociálních sítí (Facebook, Twitter)

Požadujeme:

  • reprezentativní vystupování
  • komunikativnost, samostatnost, velmi dobrý písemný projev (výborná ČJ, AJ výhodou), flexibilitu
  • ovládání fotoaparátu (výhodou zájem o fotografování/video)
  • výhodou zkušenosti a zájem o online marketing/startupy (např. vlastní blog, videoblog)

Nabízíme:

  • moderní kanceláře v centru Prahy (nám. Republiky)
  • přátelský pracovní tým se smyslem pro humor
  • příjemnou a energickou firemní kulturu
  • práce v rostoucí mladé společnosti
  • flexibilní pracovní dobu (možnost pracovat dle možností)
  • odměna 100 Kč/hod. (DPP/ŽL)

Benefity, na které se můžete těšit

Zaujala tě tato nabídka?

Po odeslaní formuláře budete automaticky zaregistrováni a bude vám zřízen uživatelský účet.