V GoodCallu se brzy uvolní křesílko marketing specialisty! ?
Naše marketingová specialistka Péťa přestupuje na nový projekt #miminko, a tak za ní hledáme od ledna nového parťáka. Potřebujeme někoho, kdo převezme její rozmanité úkoly a přidá do nich svůj vlastní šmrnc.
Proč dělat marketing pro GoodCall?
Obsah budeš tvořit primárně pro oblasti HR a náboru. Na první dobrou to možná nezní atraktivně, ale dej tomu šanci. Stejně jako naše náborové služby, i marketing se snažíme neustále posouvat a dělat ho lidský a autentický. Tady je pár příkladů naší práce, kdy jsme se zabavili a pustili uzdu kreativitě. Podívej se tady, tady a tady.
Ukaž nám i sám sobě, že kvalitní marketing jde dělat v jakémkoliv oboru. ? Čti dál, co budou tvé úkoly, koho hledáme, a hlavně co nabízíme.
O čem to celé je?
Marketingem pro GoodCall to nekončí. Máme také vzdělávací společnost Recruitment Academy, projektITjede, neziskovku Genixa a klienty v HR marketingu, pro které můžeš přímo tvořit obsah. Spolupracujeme například s Aeven, Asahi nebo ŠKO-ENERGO.
Kde budeš moct realizovat svoje nápady? ?
- Newslettery: Příprava a odesílání newsletterů pro naše brandy přes Ecomail.
- Sociální sítě: Tvorba postů na LinkedIn, Facebook a Instagram a příležitostně YouTube a TikTok.
- Blogy: Psaní článků, rozhovorů a PR zpráv.
- Kampaně: Vymýšlení a realizace nových kampaní přes Meta, Google a LinkedIn. Budeš připravovat obsah, psát copy a podílet se na tvorbě grafiky. Jestli umíš kampaně i nastavit, body pro tebe!
- Web a landing pages: Tvorba textů a obsahu pro naše weby. Občas se dostaneš i k návrhu struktury a designu.
- Videa: Spolupráce na scénářích k videím pro nás nebo pro klienty.
- E-booky: Spolupráce na e-bookách. Budeš texty psát, kontrolovat a spolupracovat na výsledném designu.
- Eventy: Podílení se na organizaci firemních i interních akcí. Ruku k dílu můžeš přiložit i k tvorbě merche.
- Analytika a reporty: Tvorba reportů, sledování úspěchu kampaní a příspěvků a používání dat pro další rozvoj aktivit.
Kdo bude tvojí podporou a parťákem?
Půjčíme si větu od známého čerta ? z české pohádky: „Jsem malej, ale šikovnej!“ Tak se dá popsat náš marketingový tým.
Na samém vrcholu marketingového teamu se budeš potkávat s Blakem, který má na starost vše kolem obchodu a marketingu v GC.
Tebe přímo povede naše skvělá Káťa, která bude tvým Team Leaderem. Potkávat se budeš s Jirkou, který má u nás v malíku PR, komunikace a project management. Těšit se na tebou i naši grafici, Ivča a Neon. Proč Neon? To se budeš muset zeptat sám. ?
Občas k nám přijdou do týmu i stážisti z USA, kterým budeš moct předávat své know-how a proofreads anglického obsahu. ?
Kdo jste?
- Máš alespoň 2 roky zkušeností na obdobné pozici a nebude ti dělat problém rovnou skočit na vícero projektů.
- Základy copywritingu a SEO se už nepotřebuješ učit, ale klidně je můžeš předávat dál. Stále hledáš nové best practices.
- Bez schopnosti komunikace se neobejdeš. Komunikovat budeš s kolegy, jinými týmy, našimi pobočkami, klienty a dodavateli. Nemusíš být extrovert a nutit se do small talku v kuchyni, ale skrze dobrou komunikaci budeš udržovat kvalitu práce.
- Umíš si sám zkoordinovat a pohlídat práci, zadat úkol na grafika a naplánovat si priority.
- Máš opravdového týmového ducha. Nehledáme sólisty, ale parťáky, kteří kopou za celý tým.
- Češtinu ovládáš bez zaváhání a nezalekneš se angličtiny - čeká tě příprava obsahu v obou jazycích i komunikace v týmu.
- Chceme někoho, kdo si nepřijde práci jen odsedět, ale má chuť přispět svými nápady a posouvat projekty. Nemusíš brainstormovat každý den. Stačí, když budeš pozorný, proaktivní a hledat zlepšení, kde to půjde.
- Nebudeš čekat, až ti někdo zadá úkol a když narazíš na problém, navrhneš řešení nebo si přivoláš posily z týmu.
- I v našem týmu občas přijde busy období a stresu se nedá vždy vyhnout. Jsme tady ale jeden pro druhého a umíme se pochválit a odměnit.
Proč je tato pozice lákavá?
- 6 týdnů dovolené ti zaručí si naplánovat kvalitní odpočinek. Navíc můžeš dosáhnout na měsíční sabbatical po sedmi odpracovaných letech či volno navíc při speciálních životních událostech.
- Flexibilita ⏰ je naše druhé jméno. Jsi jeden den ranní ptáče a druhý den to prostě na 8 nejde? To je úplně v pohodě. Dáváme lidem důvěru a sledujeme odvedenou práci, ne odseděný počet hodin.
- Home office ? je samozřejmostí. V marketingu se většinou potkáváme 2-3 dny v týdnu a ideálně v pondělí na společném updatu. Když ti do toho něco skočí, můžeš zůstat doma. Jsme lidi a je to hlavně o komunikaci. Pokud preferuješ být tu s námi celý týden, rádi tě uvítáme!
- Edenred a Multisport karta a bezedná lednice FreshPoint, ve které najdeš dobroty za lidové ceny, jsou dalšími benefity, které by mohly potěšit tvé srdéčko.
- Vzdělávání ? je pro nás jasné YES. Padl ti do oka webinář nebo konference, kde načerpáš super nové znalosti pro náš tým? Do toho!
- Po práci legraci. Jednou za čtvrt roku pořádáme Friday Five, na kterém se jí, připíjí a tančí. Máme také Social Committee, která pořádá různé akce jako Halloween, společné snídaně, Movie Night ? a podobně. Něco jako v The Office, ale neděláme to za trest.
- GoodGroup Excellence Awards?: Dvakrát za rok vyhlašujeme interní “Oscary”. Vítěz si odnese poukázku v hodnotě 6000 Kč, kterou může využít na Edenred, Amazing Places, Slevomatu nebo TicketMaster.
- Nové kanceláře coming soon! Zatím sídlíme na Václavském náměstí, ale v listopadu se budeme stěhovat do Corso Karlín přímo na metru Křižíkova.
- Finanční odměna je složena z měsíční mzdy a bonusů. Ty ti můžou přijít každý kvartál a odvíjí se od tvého výkonu a výsledků firmy. Připrav si svoji představu a povíme si, jestli se potkáme.
- Skvělý tým, kde se můžeš realizovat, růst a tvé nápady nezapadnou. Do práce se jeden na druhého fakt těšíme a každý týden zažijeme něco nového. O tom se ale už musíš přesvědčit na vlastní kůži.
Tak co, chceš zažít #goodculture a ukázat svůj potenciál v marketingu? ? Ozvi se nám! Těšíme se na tebe.