Helpdesk ICT - technická podpora uživatelů APOST | VímVíc.cz
premium

Helpdesk ICT - technická podpora uživatelů APOST

Brno
Práce na plný úvazek
Mám zájem o nabídku Helpdesk ICT - technická podpora uživatelů APOST

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Co bude Vaší náplní práce?

  • Telefonická a e-mailová ICT podpora interních zákazníků pro aplikace používané v České poště (APOST, administrativní aplikace)
  • Telefonická a e-mailová ICT podpora externích zákazníků, kteří používají elektronické služby České pošty (PodáníOnline, aplikace zákaznického portálu ČP)
  • Příjem, technická specifikace a řízení životního cyklu řešených incidentů v oblasti ICT

Co byste měl mít?

  • Úplné střední vzdělání - maturitu (zaměření IT nebo elektro výhodou)
  • Výbornou znalost OS Windows (systémových nastavení, consol, rolí, práv…), orientace v dalších OS
  • Dobrou znalost MS Office, internetových prohlížečů a e-mailové komunikace
  • Dobrou orientace v problematice HW PC, sítí LAN, WAN, periférií
  • Min. jeden rok důkladné praxe se systémem APOST na některé z níže uvedených pozic u ČP:
o Administrátor pošt
o Vedoucí pošty/Depa/StandAlone
o Vedoucí oddělení na poště, vedoucí směny, pokladník, pracovník přepážky
  • Dobré komunikační schopnosti (ČJ slovem i písmem)
  • Samostatnost, pečlivosti a zodpovědnost
  • Ochotu dále se vzdělávat
  • Ochotu práce ve dvousměnném provozu

Odměníme Vás:

  • perspektivním a stabilním zaměstnáním
  • 5ti týdny dovolené
  • stravenkami v hodnotě 90 Kč
  • širokou škálou benefitů, včetně rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
  • pracovní smlouvou na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení

Kde budete pracovat?

Brno - Heršpická
V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s.p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Základní údaje o pracovní pozici

Pozice:
Helpdesk ICT - technická podpora uživatelů APOST
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Místo výkonu práce:
Heršpická 875/6a, 63900 Brno - Štýřice, Česká republika
Minimální stupeň vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Další informace o volném místě:
Pozice není vhodná pro OZP.

Kontaktní údaje

Kontaktní osoba:
Julie Skřivánková
E-mail:
skrivankova.julie@cpost.cz

Benefity, na které se můžete těšit

Mám zájem o nabídku Helpdesk ICT - technická podpora uživatelů APOST

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.