Finanční ředitel/ka – automobilový trh | VímVíc.cz
premium

Finanční ředitel/ka – automobilový trh

Praha
Práce na plný úvazek
Mám zájem o nabídku Finanční ředitel/ka – automobilový trh

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.
  • Chcete být součástí české rodinné společnosti, která působí na českém automobilovém trhu již 30 let? Chcete poznat bezmála 360 dalších kolegů, kteří fungují jako rodina a nikdo z nich pro ně není cizí?
  • Přijďte pomoci tvořit skvělé a pohodové podmínky zaměstnancům a staňte se posilou při tvorbě firemních procesů, analýz, reportů i finančního zabezpečení chodu skupiny.
  • Náplň práce:
  • Vedení týmu účetních pro 4 společnosti
  • Finanční řízení skupiny
  • Řízení cash-flow skupiny
  • Aktivní proobchodní spolupráce s ostatními managery skupiny
  • Příprava přiznání DPPO ve spolupráci s externím poradcem, řízení daňových rizik
  • Kontrola a řízení administrativy DPH ve 4 společnostech
  • Roční účetní závěrky, výroční zprávy, příprava auditů
  • Příprava podkladů pro valnou hromadu
  • Statutární audit, konsolidace společností
  • Controlling (plán, actuals, reporting vedení, majitelům a správní radě)
  • Spolupráce s financujícími organizacemi wholesale (sklady) i retail (klienti) financování
  • Komunikace a spolupráce s finančními institucemi a úřady
  • Komunikace s importy zastupovaných značek
  • Skladové hospodářství
  • Automatizace procesů v účetnictví, reportingu a finančním řízení
  • Požadujeme:
  • VŠ vzdělání ekonomického směru
  • Zkušenost minimálně 3 roky s finančním řízením firmy (skupiny firem)
  • Zkušenost s vedením týmu účetních
  • Spolehlivost, loajalitu, komunikativnost a flexibilitu
  • Schopnost uřídit cash-flow 4 propojených firem v oblasti retail automotive
  • Zkušené vyjednávání s bankami a finančními institucemi
  • Základní znalosti principu zpracování mezd
  • Rychlá orientace v různých ERP/DMS systémech
  • Zvládnout převzít, řídit a nadále rozvíjet oblast controllingu
  • Vysokou úroveň znalosti Excelu
  • Alespoň okrajovou orientaci v programu Access, SQL je výhodou
  • Znalost účetního programu Helios Green by byla velikou výhodou
  • Základní znalosti v oblasti obchodu s automobily, autoopravárenství a autoslužbami
  • Nabízíme:
  • Zábavu a práci v přátelském a pohodovém kolektivu
  • Rodinný a osobní přístup ke každému jednotlivci
  • Krásnou a moderní samostatnou kancelář s dobrou dopravní dostupností
  • Sportování s Multisport kartou
  • Příspěvek na dovolenou
  • Možnost zvýhodněného využití komplexních autoslužeb
  • Notebook a telefon s firemním tarifem i pro soukromé využití
  • Lekce angličtiny a další odborná školení
  • Příspěvek na stravování, dovoz vynikajících obědů
  • Svačinky, příprava večeře na doma a další služby naší interní kantýny
  • Možnost homeoffice v akutních případech
  • Co bychom ještě rádi dodali?
  • Hledáme dalšího člena naší početné rodiny, který zvládne sem tam rychlejší pracovní tempo a nasazení, které umíme vykompenzovat pohodičkou a dobrou náladou.
  • Hledáme kolegu/kolegyni, kterou práce v oblasti finančnictví baví
  • Hledáme člena vedení, který bude mít touhu skupinu neustále posouvat dál a pomůže nám neustále zdokonalovat procesy a řízení firmy
  • Každý jedinec v naší společnosti je pro nás opravdu členem rodiny a snažíme se tak ke každému přistupovat, bez jakýchkoliv rozdílů
  • Rádi předáme dál naše dlouholeté zkušenosti a vědomosti a od nové kolegyně/kolegy očekáváme touhu posouvat nejenom sebe, ale i nás jako zaměstnavatele
  • Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
  • Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
  • Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
  • Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
  • Chcete být součástí české rodinné společnosti, která působí na českém automobilovém trhu již 30 let? Chcete poznat bezmála 360 dalších kolegů, kteří fungují jako rodina a nikdo z nich pro ně není cizí?

  • Přijďte pomoci tvořit skvělé a pohodové podmínky zaměstnancům a staňte se posilou při tvorbě firemních procesů, analýz, reportů i finančního zabezpečení chodu skupiny.

  • Náplň práce:

    • Vedení týmu účetních pro 4 společnosti
    • Finanční řízení skupiny
    • Řízení cash-flow skupiny
    • Aktivní proobchodní spolupráce s ostatními managery skupiny
    • Příprava přiznání DPPO ve spolupráci s externím poradcem, řízení daňových rizik
    • Kontrola a řízení administrativy DPH ve 4 společnostech
    • Roční účetní závěrky, výroční zprávy, příprava auditů
    • Příprava podkladů pro valnou hromadu
    • Statutární audit, konsolidace společností
    • Controlling (plán, actuals, reporting vedení, majitelům a správní radě)
    • Spolupráce s financujícími organizacemi wholesale (sklady) i retail (klienti) financování
    • Komunikace a spolupráce s finančními institucemi a úřady
    • Komunikace s importy zastupovaných značek
    • Skladové hospodářství
    • Automatizace procesů v účetnictví, reportingu a finančním řízení
  • Požadujeme:

    • VŠ vzdělání ekonomického směru
    • Zkušenost minimálně 3 roky s finančním řízením firmy (skupiny firem)
    • Zkušenost s vedením týmu účetních
    • Spolehlivost, loajalitu, komunikativnost a flexibilitu
    • Schopnost uřídit cash-flow 4 propojených firem v oblasti retail automotive
    • Zkušené vyjednávání s bankami a finančními institucemi
    • Základní znalosti principu zpracování mezd
    • Rychlá orientace v různých ERP/DMS systémech
    • Zvládnout převzít, řídit a nadále rozvíjet oblast controllingu
    • Vysokou úroveň znalosti Excelu
    • Alespoň okrajovou orientaci v programu Access, SQL je výhodou
    • Znalost účetního programu Helios Green by byla velikou výhodou
    • Základní znalosti v oblasti obchodu s automobily, autoopravárenství a autoslužbami
  • Nabízíme:

    • Zábavu a práci v přátelském a pohodovém kolektivu
    • Rodinný a osobní přístup ke každému jednotlivci
    • Krásnou a moderní samostatnou kancelář s dobrou dopravní dostupností
    • Sportování s Multisport kartou
    • Příspěvek na dovolenou
    • Možnost zvýhodněného využití komplexních autoslužeb
    • Notebook a telefon s firemním tarifem i pro soukromé využití
    • Lekce angličtiny a další odborná školení
    • Příspěvek na stravování, dovoz vynikajících obědů
    • Svačinky, příprava večeře na doma a další služby naší interní kantýny
    • Možnost homeoffice v akutních případech
  • Co bychom ještě rádi dodali?

    • Hledáme dalšího člena naší početné rodiny, který zvládne sem tam rychlejší pracovní tempo a nasazení, které umíme vykompenzovat pohodičkou a dobrou náladou.
    • Hledáme kolegu/kolegyni, kterou práce v oblasti finančnictví baví
    • Hledáme člena vedení, který bude mít touhu skupinu neustále posouvat dál a pomůže nám neustále zdokonalovat procesy a řízení firmy
    • Každý jedinec v naší společnosti je pro nás opravdu členem rodiny a snažíme se tak ke každému přistupovat, bez jakýchkoliv rozdílů
    • Rádi předáme dál naše dlouholeté zkušenosti a vědomosti a od nové kolegyně/kolegy očekáváme touhu posouvat nejenom sebe, ale i nás jako zaměstnavatele
  • Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

  • Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

  • Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

  • Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Základní údaje o pracovní pozici

Pozice:
Finanční ředitel/ka – automobilový trh
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Místo výkonu práce:
Praha, Česká republika
Minimální stupeň vzdělání:
Vysokoškolské / univerzitní
Další informace o volném místě:
Pozice není vhodná pro OZP.

Kontaktní údaje

Kontaktní osoba:
E-mail:
predvyber@predvyber.cz

Benefity, na které se můžete těšit

Mám zájem o nabídku Finanční ředitel/ka – automobilový trh

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.