Finanční analytik | VímVíc.cz
premium
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 83 916 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Finanční analytik

Brno
Plný
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Chcete se stát součástí prestižní a stabilní společnosti, která patří mezi nejúspěšnější značky na trhu?
Láká Vás možnost podílet se na zajímavých projektech a zavádět nové technologie a postupy v oblasti pojišťovnictví a penzí?
Bavila by Vás činnost, která není monotónní a jsou za ní vidět výsledky?
Orientujete se v databázích a nechybí Vám alespoň základní znalost účetnictví?
Je pro Vás výzvou zajímavá a zodpovědná práce umožňující dlouhodobý profesní rozvoj?

Pokud ano, čtěte dál…

Jaké je oddělení finančních systémů v AXA?
Jsme malý 4členný tým motivovaných lidí, kteří se dokáží bavit nejen o práci.
Umíme si navzájem pomáhat a nebráníme se novým výzvám a možnostem.
Pracujeme napříč všemi 3 lokalitami (Praha, Brno, Bratislava).

Co je hlavní příběh a poslání této pozice?
Práce finančního analytika je jakýmsi mostem mezi požadavky businessu a IT oddělení. Rozumíme tedy jak technickým věcem, tak potřebám businessu. Jako finanční analytik budete na začátku spravovat 2 finanční systémy, komunikovat s dodavateli těchto systémů a budete zodpovědný/á za dodržování termínů v různých projektech. Dále budete připravovat data pro jednotlivá oddělení v rámci firmy. Budete jeden z hlavních partnerů pro přípravu některých podkladů pro účtárnu. Čeká Vás také aktivní spolupráce a komunikace s oddělením datového skladu.

Co bude náplní Vaší práce?

  • pravidelné a ad hoc analýzy
  • správa databází, aktualizace stávajících a nastavování nových ukazatelů
  • vytváření a administrace reportů
  • nastavování a údržba finančních a jiných systémů
  • účast na finančních a jiných projektech
  • podpora účetního oddělení, interního a externího reportingu

Co od Vás očekáváme?

  • VŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru
  • zkušenosti na obdobné pozici
  • komunikativní znalost angličtiny
  • základy účetnictví
  • výbornou znalost MS Office s důrazem na Excel
  • znalost práce alespoň s jedním databázovým systémem (SQL)
  • všeobecný přehled ve světě financí (orientace v cenných papírech výhodou)
  • PRINCE2 výhodou
  • logické a analytické myšlení, schopnost vidět věci v širších souvislostech, důslednost
  • smysl pro detail, pozitivní přístup a týmového ducha
  • ochotu učit se a zkoušet nové věci
  • schopnost pracovat pod tlakem

Co Vám nabízíme?

  • zajímavou práci v silné a stabilní společnosti skupiny AXA
  • férový přístup
  • možnost seberealizace
  • práci na lukrativní adrese v centru Prahy nebo Brna
  • nadstandardní spektrum firemních benefitů (5 týdnů dovolené, 4 dny zdravotního volna za rok, stravenková karta, bonusy, firemní akce, občerstvení na pracovišti, flexibilní pracovní doba, možnost práce z domova, systém cafeterie, příspěvek na penzijní/životní pojištění, sleva na firemní produkty/služby, vzdělávací kurzy/školení, exkluzivní benefity pro nastávající rodiče a další)
  • možnost osobního rozvoje a profesního růstu

Děkujeme, že jste dočetli až sem!

Těšíme se na Vaši reakci včetně zaslání profesního životopisu.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.