Finanční analytik | VímVíc.cz
premium
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 1 201 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Finanční analytik

Brno
Plný
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Chcete se stát součástí prestižní a stabilní společnosti, která patří mezi nejúspěšnější značky na trhu?
Láká Vás možnost podílet se na zajímavých projektech a zavádět nové technologie a postupy v oblasti pojišťovnictví a penzí?
Bavila by Vás činnost, která není monotónní a jsou za ní vidět výsledky?
Orientujete se v databázích a nechybí Vám alespoň základní znalost účetnictví?
Je pro Vás výzvou zajímavá a zodpovědná práce umožňující dlouhodobý profesní rozvoj?

Pokud ano, čtěte dál…

Jaké je oddělení finančních systémů v AXA?
Jsme malý 4členný tým motivovaných lidí, kteří se dokáží bavit nejen o práci.
Umíme si navzájem pomáhat a nebráníme se novým výzvám a možnostem.
Pracujeme napříč všemi 3 lokalitami (Praha, Brno, Bratislava).

Co je hlavní příběh a poslání této pozice?
Práce finančního analytika je jakýmsi mostem mezi požadavky businessu a IT oddělení. Rozumíme tedy jak technickým věcem, tak potřebám businessu. Jako finanční analytik budete na začátku spravovat 2 finanční systémy, komunikovat s dodavateli těchto systémů a budete zodpovědný/á za dodržování termínů v různých projektech. Dále budete připravovat data pro jednotlivá oddělení v rámci firmy. Budete jeden z hlavních partnerů pro přípravu některých podkladů pro účtárnu. Čeká Vás také aktivní spolupráce a komunikace s oddělením datového skladu.

Co bude náplní Vaší práce?

  • pravidelné a ad hoc analýzy
  • správa databází, aktualizace stávajících a nastavování nových ukazatelů
  • vytváření a administrace reportů
  • nastavování a údržba finančních a jiných systémů
  • účast na finančních a jiných projektech
  • podpora účetního oddělení, interního a externího reportingu

Co od Vás očekáváme?

  • VŠ vzdělání ekonomického nebo technického směru
  • zkušenosti na obdobné pozici
  • komunikativní znalost angličtiny
  • základy účetnictví
  • výbornou znalost MS Office s důrazem na Excel
  • znalost práce alespoň s jedním databázovým systémem (SQL)
  • všeobecný přehled ve světě financí (orientace v cenných papírech výhodou)
  • PRINCE2 výhodou
  • logické a analytické myšlení, schopnost vidět věci v širších souvislostech, důslednost
  • smysl pro detail, pozitivní přístup a týmového ducha
  • ochotu učit se a zkoušet nové věci
  • schopnost pracovat pod tlakem

Co Vám nabízíme?

  • zajímavou práci v silné a stabilní společnosti skupiny AXA
  • férový přístup
  • možnost seberealizace
  • práci na lukrativní adrese v centru Prahy nebo Brna
  • nadstandardní spektrum firemních benefitů (5 týdnů dovolené, 4 dny zdravotního volna za rok, stravenková karta, bonusy, firemní akce, občerstvení na pracovišti, flexibilní pracovní doba, možnost práce z domova, systém cafeterie, příspěvek na penzijní/životní pojištění, sleva na firemní produkty/služby, vzdělávací kurzy/školení, exkluzivní benefity pro nastávající rodiče a další)
  • možnost osobního rozvoje a profesního růstu

Děkujeme, že jste dočetli až sem!

Těšíme se na Vaši reakci včetně zaslání profesního životopisu.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.