Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená
Na VímVíc pro Vás máme dalších 914 nabídek
Zobrazit ostatní nabídkyV Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!
Na této pozice budete mít na starost především správu podatelny, objednávkového systému, fakturačního systému a případné další ad hoc administrativní úkoly.
Co vám nabízíme
- pracovní dobu převážně v dopoledních hodinách - střídání směn, možnost domluvy
- moderní kanceláře v Nových Butovicích a možnost home-office
- získání praxe v nadnárodní retailové organizaci
- přátelský, dynamický a profesionální tým
- možnost budoucího kariérního posunu
- širokou škálu zaměstnaneckých benefitů zaměřených především na podporu zdraví
- stát se součástí rodiny Albert, která je společensky zodpovědná a inovativní
Co u nás budete dělat
- spravovat podatelnu a datové schránky
- pracovat s objednávkovým a fakturačním systémem
- administrace systému Travel Management (kontrola chodu systému a podpora uživatelů)
- office services pro naši centrálu (doplňování Fresh Bistra a tiskáren, zakládání ID karet pro zaměstnance, řešení požadavků zaměstnanců centrály)
- občasně vypomáhat na recepci v rámci zastupitelnosti
- ad hoc administrativní úkoly v rámci Facility oddělení
Co od vás očekáváme
- minimálně středoškolské vzdělání
- praxe na recepci nebo jiné administrativní pozici minimálně 1 rok (stačí part-time)
- znalost AJ (úroveň A2), komunikace převážně písemnou formou
- pokročilejší znalost práce na PC (MS Office, Outlook, interní systémy)
- velmi dobré organizační schopnosti
- spolehlivost, samostatnost
- týmovost, komunikativnost
Jaký jsme zaměstnavatel
- podporujeme zdravý životní styl: sportujeme a relaxujeme se zvýhodněnou kartou MultiSport, používáme aplikaci Zdrabert na podporu fyzického i mentálního zdraví, máme program Prevence s Albertem a pořádáme Dny zdraví, všem zaměstnancům pravidelně rozdáváme ovocné svačiny, na Albert linku pomoci se můžeme v nesnázích obracet my i naši rodinní příslušníci
- klademe důraz na vyváženost mezi pracovním a osobním životem: zavedli jsme flexibilní pracovní dobu, čtyřikrát ročně využíváme slevy na rodinný nákup
- dbáme na společenskou a ekologickou zodpovědnost: jsme největší firemní dárce potravin, papírové účtenky nahrazujeme elektronickými, provozujeme Nadační fond Albert, pravidelně darujeme neprodané potraviny, spolupracujeme s lokálními dodavateli, pořádáme charitativní běhy na podporu dětských domovů, podepsali jsme Chartu diverzity
- jsme inovativní: rekonstruujeme a modernizujeme svoje prodejny, distribuční centra a kanceláře, v prodejnách instalujeme samoobslužné pokladny a elektronické cenovky, pracujeme s Albert scanem a chytrými váhami, díky věrnostní aplikaci Můj Albert nakupujeme výhodně
- zaměstnáváme více než 20 000 kolegů
- jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize
- obsloužíme u nás týdně 4 000 000 zákazníků
- působíme na trhu 30 let (od roku 1991)
- máme více než 330 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a e-shop Albert domů zdarma
V našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.
Základní údaje o pracovní pozici
- Typ pracovního poměru:
- Práce na zkrácený úvazek, Praxe a stáže
- Místo výkonu práce:
- Radlická 520/117, 15800 Praha - Jinonice, Česká republika
- Minimální stupeň vzdělání:
- Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
- Další informace o volném místě:
- Pozice není vhodná pro OZP.
- Práce je vhodná pro absolventy, důchodce a rodiče na mateřské a rodičovské dovolené.
Kontaktní údaje
- Kontaktní osoba:
- Monika Groesbeek
- E-mail:
- monika.groesbeek@albert.cz