Facility Services Administrator | VímVíc.cz
premium

Facility Services Administrator

Praha
Práce na zkrácený úvazek
Mám zájem o nabídku Facility Services Administrator

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

V Albertu pomáháme našim zákazníkům, aby jedli a žili lépe. Záleží nám na tom, abychom nabízeli poctivé, kvalitní potraviny, podporovali zdravý životní styl a přispívali k lepšímu životu. Pracujeme v příjemné atmosféře a moderním prostředí. Za odvedenou práci dostáváme férové peníze a zajímavé benefity. Ve zdravé Albert rodině podporujeme vyváženost mezi pracovním a osobním životem a snažíme se o jejich vzájemné propojení.

Na této pozice budete mít na starost především správu podatelny, objednávkového systému, fakturačního systému a případné další ad hoc administrativní úkoly.

Co nabízíme

  • přátelský, dynamický a profesionální tým
  • kreativní a různorodou práci
  • pravidelné školení v oblasti designu a packagingu
  • otevřenou a přátelskou firemní kulturu
  • spolupráci v rámci mezinárodních týmů
  • širokou škálu zaměstnaneckých benefitů zaměřených především na podporu zdraví
  • moderní kanceláře a možnost Home-office
  • stát se součástí rodiny Albert, která je společensky zodpovědná

Náplň práce

  • správa podatelny (příprava pošty na odeslání + evidence a rozdělení příchozí)
  • správa objednávkového a fakturačního systému
  • administrator systému Trave Management (kontrola chodu systému a podpora uživatelů)
  • office Services pro centrálu společnosti (vedení Fresh Bistra na centrále Albertu, zásobování print koutků, zakládní ID karet pro zaměstnance, řešení požadavků zaměstnanců centrály)
  • správa datových schránek Albertu (Administrátor)
  • umět zaskočit na recepci centrály Albert společnosti (zastupitelnost)
  • ad hoc administrativní úkoly za Facility oddělení

Co očekáváme

  • minimálně středoškolské vzdělání
  • praxe na recepci nebo podatelně a Facility 2 roky
  • pracovní doba PO-PA 8:00-14:00 střídání směny s druhý PT
  • znalost AJ (min úroveň A2) komunikace převážně e-mailem
  • pokročilejší znalost práce na PC (MS Office, Outlook, Interní systémy)
  • velmi dobré organizační schopnosti
  • zvládání práce pod stresem
  • spolehlivost, komunikativnost, samostatnost
  • týmový hráč

Kdo jsme

  • jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize
  • obsloužíme u nás týdně 4 000 000 zákazníků
  • působíme na trhu 30 let (od roku 1991)
  • máme více než 300 prodejen po celé ČR a 3 distribuční centra
  • podporujeme zdravý životní styl: zvýhodněná Multisport karta, program zdravotní prevence, program zdravého stravování, Albert linka pomoci, měsíc zdraví apod.
  • podporujeme vyváženost mezi pracovním a osobním životem: flexibilní pracovní doba, slevy na rodinný nákup ad.
  • jsme společensky a ekologicky zodpovědní: zkrácené účtenky, Nadační fond Albert, podpora Národní potravinové sbírky, darování neprodaných potravin, spolupráce s lokálními dodavateli atd.
  • jsme inovativní: remodeling a rekonstrukce prodejen, distribučních center a kanceláří, samoobslužné pokladny, elektronické cenovky, Albert scan, věrnostní aplikace Můj Albert apod.

Základní údaje o pracovní pozici

Typ pracovního poměru:
Práce na zkrácený úvazek
Místo výkonu práce:
Radlická 520/117, 15800 Praha - Jinonice, Česká republika
Minimální stupeň vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Další informace o volném místě:
Pozice není vhodná pro OZP.

Kontaktní údaje

Kontaktní osoba:
Diana Pružinská
E-mail:
diana.pruzinska@ahold.com
Mám zájem o nabídku Facility Services Administrator

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.