Tato nabídka již není aktivní
Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená
Na VímVíc pro Vás máme dalších 694 nabídek
Zobrazit ostatní nabídkyCo Vám nabízíme
- Atraktivní práci v oblasti digitálního marketingu
- Aktivní zapojení na tvorbě zcela nové firmy předního postavení na trhu
- Tvůrčí práci a prostor pro uplatnění svých myšlenek
- Neformální a přátelský tým profesionálů zaměřených na cíl
- Motivující finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem kandidáta a pracovním výsledům
- Možnosti profesního rozvoje a kariérního růstu
- Balík firemních benefitů
Náplň práce
- Zodpovídat za plánování, podávání zpráv, testování, optimalizaci, hodnocení a prezentaci výsledků výkonu
- Provádět hloubkovou analýzu aktivit digitálního marketingu za účelem identifikace trendů, poznatků a příležitostí
- Sledovat, reportovat, analyzovat a optimalizovat všechny digitální marketingové kampaně a jejich výdaje (PPC, Display, SEO, Affiliates, sociální média, e-mail, video ...), abyste zajistili efektivní ROI a dosahovali prodejních cílů
- Realizovat AB testování kampaní
- Poskytovat analýzu (implementaci) potřeb ke zlepšení konverzního poměru
- Sledovat, optimalizovat a měřit webové metriky a výkon webu
Co od Vás požadujeme
- Silné analytické dovednosti a myšlení založené na datech
- Schopnost porozumět komplexním údajům, identifikovat klíčové trendy a příležitosti, navrhnout hypotézy, které je třeba otestovat, a poskytnout doporučení
- Solidní porozumění výkonnostnímu marketingu a získávání zákazníků online
- Dobré plánovací schopnosti, schopnost přijít s řešením a být řešitelem problému
- Odbornost v oblasti metrik digitálních médií
- Hlubokou znalost vlastních přehledů a řídicích panelů Google Analytics, Facebook Insights
- Zkušenosti s nastavením a optimalizací kampaní Google Adwords
- MS Excel dovednosti
- Mluvený a psaný německý jazyk, anglický jazyk výhodou
- Znalost Power BI výhodou, ne nutností