Customer Service Manager | VímVíc.cz
premium
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 678 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Customer Service Manager

Hlavní město Praha
Plný úvazek
75000 - 100000 Kč / měsíc
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Car-sharing company is looking for Customer Service manager for Prague region.

You will be responsible for

  • contact center teams (inhouse and outsource) providing ongoing customer service
  • planning activities and forecasting for team
  • managing the day to day performance of the Contact Centre Operations to deliver a best in class service,
  • responsible for meeting or exceeding all KPIs and within budget
  • setting the strategy for the development of the contact centers
  • leading and coordinating the contact center management team at all levels to create motivated and engaged colleagues
  • supporting cross company initiatives to drive improvements, improve efficiency and reduce complaints;
  • responsible for the recruitment, training, induction and coaching strategy

Požadavky

  • high school or university education
  • fluent English language (daily communication with foreign management), native Czech/Slovak language
  • at least 35 years experience in management of customer service team (the whole process; interviewing, training, controlling and motivating team members)
  • strong mentoring skills, people person
  • focus on results
  • ability to effectively manage group and interpersonal conflict situations
  • driven and positive team leader with excellent communication skills

Požadované vzdělání

  • bakalář

Jazykové znalosti

  • angličtina: C1 - aktivně
  • čeština: C1 - aktivně

Benefity

  • by agreement

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.