Tato nabídka již není aktivní
Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená
Na VímVíc pro Vás máme dalších 678 nabídek
Zobrazit ostatní nabídkyNáplň práce:
- samostatné vedení projektů a projektových aktivit
- definice, strukturování, plánování, organizace, vedení a realizace projektů a změnových aktivit vedoucí ke zlepšování zákaznické zkušenosti s našimi službami a procesy, a to zejména v oblastech komunikace s klienty, obslužných procesů, řešení požadavků a pojistných událostí, vzniku nových smluv
- mapování a optimalizace zákaznických cest
- realizace změn a inovací vzešlých ze zpětné vazby našich klientů a obchodníků v oblasti zákaznické zkušenosti
- realizace strategie společnosti AXA v oblasti zákaznické zkušenosti
Co od tebe očekáváme:
- VŠ vzdělání
- praxi v řízení projektů a aktivit v heterogenním prostředí
- zkušenosti z oblasti péče o zákazníka a CX, ideálně z oblasti finančnictví, znalost pojišťovnictví velkou výhodou
- angličtinu na pokročilé úrovni
- analytické a logické myšlení, strukturovanost a schopnost myslet v souvislostech
- výborné komunikační a vyjednávací dovednosti
- samostatnost při rozhodování a řešení problémů
- odolnost vůči frustraci, energie a chuť měnit zažité stereotypy
Co ti nabídneme:
- zajímavou a zodpovědnou práci v silné a stabilní společnosti skupiny AXA
- férový přístup
- možnost seberealizace
- práci na lukrativní adrese v centru Prahy
- nadstandardní spektrum firemních benefitů (5 týdnů dovolené, 4 dny zdravotního volna za rok, stravenky, bonusy, firemní akce, občerstvení na pracovišti, flexibilní pracovní doba, možnost práce z domova, systém cafeterie, příspěvek na penzijní/životní pojištění, sleva na firemní produkty/služby, vzdělávací kurzy/školení, exkluzivní benefity pro nastávající rodiče)
- možnost osobního rozvoje a profesního růstu
Děkujeme, že jste dočetli až sem!
Těšíme se na Vaši reakci včetně zaslání profesního životopisu.