Customer Care Support s angličtinou | VímVíc.cz
premium

Customer Care Support s angličtinou

Praha
Práce na plný úvazek
Mám zájem o nabídku Customer Care Support s angličtinou

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Pro našeho klienta, mezinárodní společnost, která je silným hráčem a významným hybatelem na trhu vlasové kosmetiky a kosmetických doplňků, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Customer Care Support.

Pozice je vhodná i pro absolventy bez předchozí praxe, s dobrou znalostí angličtiny.

Vaše náplň práce:

Administrativní činnost

  • Správa objednávek – B2C i B2B eshopy pro CZ, SK a HU
  • Administrace eshopu – listing produktů, schvalování klientů
  • Vystavování faktur vydaných/ zálohových vydaných, zpracování faktur přijatých (ne zaúčtování)
  • Správa pohledávek
  • Vedení docházky, cestovní výkazy
  • Pravidelné výkazy (Eko-kom a podobně), inventura ve skladu 2x za rok
  • Péče o kancelář – objednávání zásob, starost o květiny, kuchyňku
  • Kooperace s kolegyní na customer care oddělení = zastupitelnost
  • Práce v interních systémech - Orion EDI, invoice flow, Pohoda, Bsshop, shoptet, shopify, freelo, power bi


Zákaznická podpora

  • Každodenní komunikace se zákazníky – telefonem, emailem
  • Komunikace s OZ, se skladem a dopravními společnostmi
  • Vyřizování reklamací
  • Komunikace a spolupráce s účetní firmou
  • Spolupráce napříč odděleními

Další úkoly dle pokynů nadřízeného manažera

Očekáváme:

  • Středoškolské vzdělání a vyšší – ekonomického směru
  • Možné i bez předchozí praxe, pozice je vhodná pro i absolventy
  • Dobrá znalost anglického jazyka
  • Komunikativní a trpělivá povaha
  • Proaktivní přístup a týmový hráč, který zvládne pracovat i samostatně
  • Práce v účetním systému POHODA výhodou
  • Pokročilé zvládnutí MS Office, zejména Excel
  • Záliba v kosmetickém sektoru výhodou

Nabízíme:

  • Stabilní zázemí silné zahraniční společnosti, která je hybatelem na trhu s kosmetikou
  • Mladý dynamický kolektiv
  • Zaměstnání na hlavní pracovní poměr
  • Motivační finanční ohodnocení
  • Práce na home office po předchozí domluvě
  • Bonusy a prémie
  • Mobilní telefon i pro soukromé účely
  • Stravenky dotované ze 100% zaměstnavatelem
  • Multisport karta dotovaná ze 100% zaměstnavatelem
  • Výuka AJ
  • 5 týdnů dovolené, 3 sick days
  • Účast na firemních akcích – školení, teambuildingy, večírky
  • Občerstvení na pracovišti – káva, čaje, cola, čerstvé ovoce, sušenky
  • Zázemí moderních kanceláří na Praze 8

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Základní údaje o pracovní pozici

Pozice:
Customer Care Support s angličtinou
Typ pracovního poměru:
Práce na plný úvazek
Místo výkonu práce:
Praha - Karlín, Česká republika
Minimální stupeň vzdělání:
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Další informace o volném místě:
Pozice není vhodná pro OZP.

Kontaktní údaje

Kontaktní osoba:
E-mail:
predvyber@predvyber.cz
Mám zájem o nabídku Customer Care Support s angličtinou

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.