CRM Specialista | VímVíc.cz
premium

CRM Specialista

Praha hl.m.
Plný
Mám zájem o nabídku CRM Specialista

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Chcete se stát součástí globální společnosti, která patří mezi nejúspěšnější značky na trhu?
Máte minimálně dvouletou praxi jako power-user MS Dynamics 365 včetně modulu Marketing Automation?
Jste byznysově orientovaná osobnost, která je schopna skloubit proklientský přístup a důraz na hodnotu zákazníka?
Chcete se podílet na vylepšování zákaznické zkušenosti?
Můžete nabídnout analytické a logické myšlení?

Pokud ano, čtěte dál…

Jaké jsou pravomoci této pozice?
Navrhovat způsoby vytěžení obchodních příležitostí v klientském kmeni.
Nastavení a implementace systematického, na datech založeného přístupu v oblasti vytěžování klientského portfolia.

Co bude náplní Vaší práce?

  • Spolupráce na implementaci a rozvoji CRM nástroje MS Dynamics 365
  • Nastavení a exekuce omni-channel komunikace směrem k zákazníkovi
  • Spolupráce s datovými analytiky, datovými vědci a specialisty na zákaznickou zkušenost, na optimalizaci Customer Value při zachování důrazu na pozitivní zákaznickou zkušenost
  • Spolupráce s Customer Experience oddělením na identifikaci Customer journeys a jejich nastavováním/optimalizací pomocí CRM nástrojů.
  • Identifikace a návrh interakcí se zákazníkem a jejich realizace pomocí CRM nástrojů

Co od Vás očekáváme?

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Min 2 roky praxe jako power user MS Dynamics 365 včetně modulu Marketing Automation
  • Předchozí zkušenost z pozice CRM Specialisty ideálně ve finanční instituci
  • Pokročilá znalost MS Office (zejména MS Excel)
  • Analytické myšlení, logické uvažování
  • Orientaci na zákazníka, businessový přístup, samostatnost, avšak zároveň přístup týmového hráče

Co Vám nabízíme?

  • Zajímavou práci v silné a stabilní společnosti skupiny UNIQA
  • Prostor pro sebeuplatnění a realizaci vlastních nápadů
  • Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
  • Férový a transparentní přístup
  • Nadstandardní spektrum firemních benefitů (zkrácený pracovní týden na 37,5 hodiny, 5 týdnů dovolené, 3 dny osobního volna za rok, pružná pracovní doba, home office, stravenková karta, systém Cafeterie, firemní akce, pitný režim na pracovišti, příspěvek na penzijní připojištění, sleva na firemní produkty a další)
  • Možnost účastnit se školení a dále se vzdělávat

Zaujala tě tato nabídka?

Po odeslaní formuláře budete automaticky zaregistrováni a bude vám zřízen uživatelský účet. Odesláním formuláře uzavřete s VimVic.cz, s.r.o. smlouvu o zpracování osobních údajů.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.