Business Analyst | VímVíc.cz
premium

Business Analyst

Brno
Plný
Mám zájem o nabídku Business Analyst

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Chcete se stát součástí týmu transformace v prestižní a stabilní společnosti, která patří mezi nejúspěšnější značky na trhu?
Láká Vás možnost podílet se na významných strategických a taktických projektech?
Bavila by Vás práce s daty, jejich analýzou a následném zjednodušení pro potřeby vedení společnosti?
Rozumíte si výborně s MS Excelem a máte alespoň 3 roky praxe ve finančním odvětví?
Je pro Vás výzvou zajímavá a nejednotvárná práce umožňující dlouhodobý profesní rozvoj?

Pokud ano, čtěte dál…

Co je hlavní příběh této pozice?
Transformation Office Analyst je odborná analytická pozice, na které budete svou každodenní činností podporovat kolegy na pozicích Chief Transformation Officer a Project & Change Manager, jejichž hlavním úkolem je transformace celé organizace. Tato role vyžaduje analytické myšlení, agilní a aktivní přístup a ochotu učit se stále nové věci.

Co bude náplní Vaší práce?

  • sledování a vyhodnocování rozpočtů v rámci projektové a transformační kanceláře – příprava analýz a přehledů, jejich komunikace vrcholovému vedení
  • podpora kolegů na pozici Chief Transformation Officer a Project & Change Manager v oblasti kvantitativních analýz – schopnost zkoumat přidělené problémy a komunikovat s příslušnými zainteresovanými stranami v rámci celé společnosti
  • aktivní koordinace požadavků na řízení změn, pokud jde o změny v portfoliu rozpočtu projektů a stanovení priorit jednotlivých činností
  • úzká spolupráce s finančním a personálním týmem při monitorování a sledování synergií v oblasti integrace

Co od Vás očekáváme?

Absolventa vysoké školy s analytickým vzděláním
  • s více než 3 roky praxe ve finančním odvětví, nejlépe v pojišťovnictví na obdobné pozici
  • s dobrou znalostí Excelu, ideálně také PowerBI, MS Access a Visual basic
  • s dobrou znalostí finančních disciplín, CAPEX, OPEX, finančních výkazů
  • se zkušeností s řízením projektů nebo metodikou projektového řízení (zkušenost s agilní a vodopádovou metodikou výhodou)
  • se schopností formulovat jasné závěry a doporučení
  • týmového hráče s dobrými komunikačními schopnostmi
  • a plynulou angličtinou

S jakými kompetencemi?
  • zodpovědnost – připravenost plnit cíle, řešit problémy a přijímat rozhodnutí
  • bezúhonnost – „promlouvat svými činy“ a podporovat dobrou pověst týmu a společnosti
  • orientace na zákazníka a zaměstnance – dívat se na věci očima zákazníka
  • agilita – flexibilita a otevřenost vůči změnám a novým způsobům fungování
  • jednoduchost – využívat technologie a řešení, která přispívají ke zjednodušení práce

Co Vám nabízíme?

  • zajímavou práci v silné a stabilní společnosti skupiny UNIQA - v Brně nebo v Praze)
  • příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
  • férový a transparentní přístup
  • nadstandardní spektrum firemních benefitů (zkrácený pracovní týden na 37,5 hodiny, 5 týdnů dovolené, 3 dny
  • osobního volna za rok, pružná pracovní doba, home office, stravenková karta, systém Cafeterie, firemní akce, pitný
  • režim na pracovišti, příspěvek na penzijní připojištění, sleva na firemní produkty a další)
  • možnost osobního rozvoje a profesního růstu

Zaujala Vás naše nabídka?

Těšíme se na Vaši reakci včetně zaslání profesního životopisu!

Zaujala tě tato nabídka?

Po odeslaní formuláře budete automaticky zaregistrováni a bude vám zřízen uživatelský účet. Odesláním formuláře uzavřete s VimVic.cz, s.r.o. smlouvu o zpracování osobních údajů.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.