Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená
Na VímVíc pro Vás máme dalších 677 nabídek
Zobrazit ostatní nabídkyMakléřská společnost RESPECT, a.s. patří mezi přední společnosti v oblasti zprostředkování služeb v oblasti pojištění firem a podnikatelů již od roku 1993. Jsme československá tradiční společnost, která zaměstnává dnes již více než 300 zaměstnanců v ČR a SR.
Jsme pyšní na naše zaměstnance, pro které není cizí umění převzít odpovědnost za svou práci, týmový duch a neustálý zájem na sobě pracovat a vzdělávat se. Dlouhodobě se nám daří udržovat na pracovišti přátelské vztahy, k čemuž bezpochyby přispívá i průměrná doba spolupráce s našimi zaměstnanci v řádu 7+ let. Pokud hledáte stabilního a férového zaměstnavatele a na oplátku nabízíte to samé, dveře u nás jsou Vám otevřené a budeme rádi, když nám dáte o sobě vědět :)
Co vás čeká?
Likvidátor/ka průmyslových škod zajišťuje klientům pomoc při řešení škod s cílem zajistit co nejefektivnější řešení s minimalizací časových a finančních ztrát. Poskytuje klientům poradenskou a konzultační činnost a zastupuje je u procesu pojistných událostí v jednání s pojišťovnou v případě komplikovaných případů.
Pracovní náplň
- poradenství a samostatná likvidace pojistných událostí firem (průmyslové pojištění) – majetek, odpovědnost
- kompletace podkladů nezbytných k vyřízení škody od klienta a jejich předání pojistiteli
- zastupování klientů při jednání o vyřízení pojistných událostí s pojistiteli
- kontrola správnosti vyplaceného pojistného plnění, reklamace pojistného plnění
- registrace pojistných událostí klientů v informačním systému
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- SŠ/VŠ – nejlépe technického nebo ekonomického směru
- min. 2 roky odborné praxe v oblasti průmyslového pojištění u pojišťovny nebo makléře - likvidace průmyslových rizik
- znalost likvidace škod z pojištění motorových vozidel výhodou
- velmi dobrá znalost práce s PC (MS Office – zejména Excel, Outlook)
- řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič
Co od vhodného kandidáta očekáváme?
- klientsky orientovaný přístup
- pečlivost a cit pro administrativu
- dobré komunikační schopnosti, umění "vyjít s každým"
- schopnost samostatné i týmové práce
- morální a občanskou bezúhonnost
- zájem o dlouhodobou spolupráci
- ochotu se neustále vzdělávat
Co vám můžeme nabídnout?
- prostředí stabilní a prosperující firmy
- možnost odborného a kariérového rozvoje
- zaměstnanecké benefity (stravenky, mobilní telefon, jazykové vzdělávání aj.)
- smlouva na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení v případě oboustranné spokojenosti
- zajímavé finanční ohodnocení + odměny dle výkonu divize/firmy
- nástup dohodou
V případě Vašeho zájmu zašlete CV s krátkým průvodním dopisem prostřednictvím odpovědního formuláře. Vybraní uchazeči budou pozváni do 2 týdnů k osobnímu pohovoru.
Těšíme se na Vás.