V Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!
Co vám nabízíme
- práci v dynamickém a profesionálním týmu
- otevřenou a přátelskou firemní kulturu nadnárodní společnosti, pro kterou jsou důležitá témata jako diverzita a inkluze
- spolupráci v rámci mezinárodních týmů
- moderní kanceláře 5 minut od metra Nové Butovice a parkování pro zaměstnance zdarma
- home office dle možností pracovní pozice
- po domluvě se svým nadřízeným možnost dočasně pracovat na dálku ze zahraničí
- zero food waste Kantýnu, ovoce v kuchyňkách, masáže a cvičení na pracovišti
- členství ve skupinách pořádajících exkurze k dodavatelům, rozvojové workshopy, výlety, letní kino, únikové hry a další
Co u nás budete dělat
- řídit vybrané offline aktivity Albert v souladu se strategií značky
- vývíjet 360 ° offline komunikaci značky pro specializované projekty za účelem posílení image značky Albert
- spolupracovat s interními a externími stranami za účelem vytvoření silné offline komunikace
- spravovat přidělený rozpočet a řídit plánování nákladů
- efektivně řídit proces implementace komunikace značky
Co od vás očekáváme
- VŠ vzdělání nejlépe v oblasti marketingu/ekonomiky
- znalost anglického jazyka a českého jazyka podmínkou
- předcházející zkušenost s řízením značky minimálně 4-5 let, v FMCG výhodou
- profesionální přístup
- kreativita, samostatnost, přesnost
- dobré komunikační a organizační schopnosti, flexibilita
- analytické myšlení a smysl pro detail
- výborné prezentační dovednosti
- vedení projektu a projektových skupin
Jaký jsme zaměstnavatel
- podporujeme zdravý životní styl: sportujeme a relaxujeme se zvýhodněnou kartou MultiSport, používáme aplikaci Zdrabert na podporu fyzického i mentálního zdraví, máme program Prevence s Albertem a pořádáme Dny zdraví, všem zaměstnancům pravidelně rozdáváme ovocné svačiny, na Albert linku pomoci se můžeme v nesnázích obracet my i naši rodinní příslušníci
- klademe důraz na vyváženost mezi pracovním a osobním životem: zavedli jsme flexibilní pracovní dobu, čtyřikrát ročně využíváme slevy na rodinný nákup
- dbáme na společenskou a ekologickou zodpovědnost: jsme největší firemní dárce potravin, papírové účtenky nahrazujeme elektronickými, provozujeme Nadační fond Albert, pravidelně darujeme neprodané potraviny, spolupracujeme s lokálními dodavateli, pořádáme charitativní běhy na podporu dětských domovů, podepsali jsme Chartu diverzity
- jsme inovativní: rekonstruujeme a modernizujeme svoje prodejny, distribuční centra a kanceláře, v prodejnách instalujeme samoobslužné pokladny a elektronické cenovky, pracujeme s Albert scanem a chytrými váhami, díky věrnostní aplikaci Můj Albert nakupujeme výhodně
- zaměstnáváme více než 20 000 kolegů
- jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize
- obsloužíme u nás týdně 4 000 000 zákazníků
- působíme na trhu 30 let (od roku 1991)
- máme více než 330 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a e-shop Albert Online
V našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.
Základní údaje o pracovní pozici
- Pozice:
- Brand Communication Manager
- Typ pracovního poměru:
- Práce na plný úvazek
- Místo výkonu práce:
- Radlická 520/117, 15800 Praha - Jinonice, Česká republika
- Minimální stupeň vzdělání:
- Bakalářské
- Další informace o volném místě:
- Pozice není vhodná pro OZP.
Kontaktní údaje
- Kontaktní osoba:
- Lucie Visvardova