Back-office manager - Roudnice nad Labem | VímVíc.cz
Tato nabídka již není aktivní

Zadavatel nabídku stáhl nebo je pozice již obsazená

Na VímVíc pro Vás máme dalších 84 905 nabídek

Zobrazit ostatní nabídky

Back-office manager - Roudnice nad Labem

Litoměřice
Plný úvazek
od 25 000 Kč
Výběrové řízení bylo ukončeno

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.

Firma Místní akční skupina Podřipsko, z.s. hledá pracovníky na pozici back-office manager. Jedná se o práci na plný úvazek s platem od 25 000 Kč. Minimální požadované vzdělání je úSO s maturitou (bez vyučení). Místo výkonu práce je Očkova 2, Roudnice nad Labem, 413 01 Roudnice nad Labem. Pokud vás nabídka práce zaujala, můžete zavolat na telefonní číslo ********* nebo poslat e-mail na *********. Kontaktní osoba je Ing. Jan Broft.

Informace o firmě

Firma Místní akční skupina Podřipsko, z.s. (IČ 22880674) nabízí volné pracovní místo na adrese Očkova 2, Roudnice nad Labem, 413 01 Roudnice nad Labem. Bližší informace naleznete v registru ekonomických subjektů ARES.

Informace o volném místě

Pozice:
back-office manager
Minimální stupeň vzdělání:
ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Nástup do zaměstnání:
1. 9. 2019
Směnnost:
Jednosměnný provoz
Mzda:
od 25 000 Kč

Nabízené výhody

  • Dovolená navíc

Informace o pracovní nabídce

Počet volných míst: 1
Poslední změna nabídky: 1. 6. 2019
Poslední uvedení nabídky: 1. 6. 2019

Poznámka

Zajímá Vás práce v oblasti dotací? Chcete se podílet na zajímavých projektech souvisejících s rozvojem regionu Podřipska? Chcete zajímavé finanční ohodnocení?
Náplň práce:
" zajištění chodu kanceláře MAS,
o nákup a evidence kancelářských potřeb,
o vyřizování provozních a technických záležitostí spojených s chodem kanceláře,
o běžná administrativní práce (kopírování, skenování, zakládání, archivace),
o evidence majetku,
o zpracovávání příchozí a odchozí pošty,
o organizační zajištění jednání orgánů MAS,
o organizační zajištění vzdělávacích akcí a pracovních skupin,
o zajištění dodržování vnitřních směrnic MAS,
o komunikace s dodavateli (operátoři, poskytovatel internetu, pronájem tiskárny, úklidové firmy, správa budovy, kurýři) a členy MAS.
o správa datové schránky,
o vyplňování administrativních šablon atd.
" podpora účetní,
o vystavování faktur,
o evidence a třídění přijatých faktur a plateb,
o příprava podkladů pro účetní,
o komunikace s úřady (OSSZ, FÚ, pojišťovny atd.),
o vedení pokladny.
Kvalifikační a jiné předpoklady:
" vzdělání: min. středoškolské s maturitou,
" znalost českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího (úroveň C2 dle SERR)
" dobrá znalost práce na PC (MS Word, MS Excel, Powerpoint, Internet, atd.),
" dobré komunikační a organizační dovednosti,
" pečlivost a důslednost,
" ochota učit se nové věci a neustále se vzdělávat,
" řidičský průkaz pro skupinu B výhodou,
" zkušenosti s administrací projektů financovaných z fondů EU a státního rozpočtu ČR výhodou.
Nabízíme:
" odpovídající finanční ohodnocení,
" možnost podílet se na zajímavých projektech souvisejících s rozvojem regionu Podřipska,
" příjemný a přátelský pracovní kolektiv,
" zaměstnanecké výhody (notebook a mobilní telefon i k soukromým účelům),
" možnost osobního a profesního růstu,
" nástup dohodou,
" plný úvazek.
Pro více informací volejte tel. ********* nebo piště na e-mail *********. V případě Vašeho zájmu zašlete na výše uvedený e-mail motivační dopis a Váš životopis.

Benefity, na které se můžete těšit

Úřad práce

Nabídka práce z Úřadu práce ČR - kontaktní pracoviště Litoměřice.
Evidujeme 452 nabídek volných míst pro Úřad práce ČR - kontaktní pracoviště Litoměřice.

Získejte informace o nových volných místech dříve než ostatní

Odběr můžete kdykoliv lehce zrušit.